Original title:
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Translated title:
Hewlett-Packard - communication strategy
Authors:
Janáčková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Rákosníková, Hana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
Keywords:
Communication strategy; Point of sale; Store in Store; Komunikační strategie; Podpora v místě prodeje; Store in Store
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15131