Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Dekora - Jeníček"
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in "Dekora - Jeníček"
Authors:
Pavlíčková, Petra ; Karásková, Hana (advisor) ; Zmrzlík, Jakub (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik Dekora-Jeníček, a. s., provést SWOT analýzu a zhodnotit její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně popsat a analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, posoudit vhodnost užití ve firmě a navrhnout případné doporučení na zlepšení stávající situace.The aim of my bachelor work is to characterize the company Dekora-Jeníček, a. s., to make a SWOT analysis, to sum up Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats. After that to describe and to analyze tangible instruments of marketing mix, to judge convenience of using in the firm and to suggest possible recommendation for improvement situation.
Keywords:
place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14731