Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Havlíková, Žaneta ; Karásková, Hana (advisor) ; Vítek, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu, to znamená produktu, ceny, distribučních cest a marketingové komunikace. Dalším cílem práce jsou návrhy na opatření. K nim budou nápomocné dotazníky, vytvořené autorkou, zkoumající uplatňování nástrojů marketingového mixu u samotných zákazníků.The goal of this thesis is to characterize the selected company, to analyze the implementation of the marketing mix tools, i.e. the product, price, distribution channel and marketing communication. The next goal is to specify the concept measures by the using of question-forms created by the author of this thesis to analyze the implementation of the marketing mix on customers.
Keywords:
Marketing mix; Marketing research; Place; Price; Product; Promotion; Cena; Distribuční cesty; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Marketingový výzkum; Produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14730