Original title:
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Translated title:
Marketing Mix Tools in a Chosen Company with a View to Distribution
Authors:
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Vobůrková, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.The target of my bachelor's work is characteristic of company Online Business System, v. o. s. and its supplying company Herbalife. Than I analyze marketing mix tools, review working of these tools in practice, discover deficiencies and suggest possible improvement for the future period.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14728