Název:
Možnosti optimalizácie zákazníckych procesov v ZSSK, a.s.
Překlad názvu:
Optimalisation options of customer processes
Autoři:
Harušťáková, Pavlína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Caban, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá vytvorením návrhov na možnosti optimalizácie zákazníckych procesov Železničnej spoločnosti Slovensko,a.s. V teoretickej časti definuje vybrané základné požiadavky manažérstva kvality, objasňuje pojem spokojnosť zákazníkov, meranie kvality, procesný prístup a zlepšovanie. Predkladá možnosti východísk optimalizácie zákaznických procesov, ktorými sú ich vymedzenie, dôkladná analýza a stanovenie merateľných kritérií a nakoniec navrhuje samotnú optimalizáciu. Práca naväzuje na dotazníkové šetrenie v bakalárskej práci.Diplomová práce se zaobírá vytvořením návrhů na možnosti optimalizace zákanických procesů ve Železniční společnosti Slovensko,a.s. V teoretické části práce definuje vybrané základní požadavky manažerstva kvality,objasňuje pojem spokojenost zákazníků,měření kvality,procesní přístup a zlepšování. Nastiňuje možnosti východisk optimalizace zákaznických procesů, kterými jsou jejich vymezení,důkladná analýza a stanovení měřitelných kritérií a nakonec navrhuje samotnou optimalizaci. Práce navazuje na výsledky dotazníkového šetření bakalářské práce.The graduation theses deals with producing the draft for optimalisation options in Slovak Railway Company. The theses in theoretical part defines chosen basic requirements of Quality Management,defines the notions as customer satisfaction, measurement of quality, process management and improvement. It outlines the options for optimalisation bases of customer processes, that are determination, precise analysis and formulation of measurable criteria and finally proposes the optimalisation.The theses is connected with the results of questioning in bachelor theses.
Klíčová slova:
kvalita; měřitelné kritéria; optimalizace; proces; procesní mapa; zákazník; customer; measurable criteria; optimalisation; process; process map; quality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14665