Název:
Sponzoring vysokých škol
Překlad názvu:
Sponsorship of Czech Private and Public Universities
Autoři:
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.The purpose of the diploma thesis was to provide the reader with the insight into sponsorship of Czech universities, explain the definition of sponsorship from different point of views and make a suggestion for improvement in the area of the academic sponsorship. I described sponsorship as a part of marketing communication and on showed its utilization on the specific example of the University of Economics and Ceska Sporitelna.
Klíčová slova:
CSR; sponzoring; vysoké školy; CSR; sponsorship; university
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14426