Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Authors:
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Klimeš, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14331