Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in RAMA Bohemia, a.s.
Authors:
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Lusk, Matúš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.The objective of this bachelor thesis is to characterise the essence of the notion of marketing mix with the help of known techniques. In the practical part of the work the author will focus on the particular company, RAMA BOHEMIA, a. s., to analyse applications of the individual instruments of the marketing mix in the company, to assess their functioning and to propose potential measures in the case of a found drawback.
Keywords:
marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; trade fair; cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; veletrh; výrobek
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14325