Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Authors:
Revayová, Marcela ;
Karásková, Hana (advisor) ;
Habr, František (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze
Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract:
[cze] [eng]
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
The aim of Bachelor thesis are brief company characteristic, analysis of application marketing mix tools, after that follows evaluation and contingent recommendation.
Keywords:
advertisement ;
communication mix ;
marketing ;
marketing mix ;
personal selling ;
place ;
price ;
product ;
promotion ;
public relations ;
cena ;
distribuce ;
komunikační mix ;
marketing ;
marketingový mix ;
osobní prodej ;
propagace ;
reklama ;
vztahy s veřejností ;
výrobek
Institution: University of Economics, Prague
(
web )
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14309
Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10279
The record appears in these collections: Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses