Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Bejdová, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.The aim of this bachelor thesis is to identify and describe Marketing mix tools in a chosen company. On the basis of the information and identified weaknesses to suggest possible measures to help to increase its competitiveness.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; komunikační mix; marketingový mix; produkt; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14305