Název:
Marketing ve sportu
Překlad názvu:
Sport Marketing
Autoři:
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.Following the base of available informations this writing is going to apply the sport sector facts on the selection of common marketing themes. This thesis doesn't include just existing and previously released facts, but it introduces some new theories as well, according to old ones. The goal of following thesis is to present facts of sport marketing generally and to demonstrate its application in practice. The main part will be implemented of the sector -- riscs and some ideas about the development in the future.
Klíčová slova:
Marketing; Sponzoring; Sport; Sportovní reklama; Marketing; Sponsoring; Sport; Sport Advertisment
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14275