Název:
Využití marketingového výzkumu v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Utilizing of marketing research for marketing communication
Autoři:
Bielová, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kosová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce na téma "Využití marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci" je analyzovat problematiku marketingové komunikace v sektoru vzdělávacích služeb. Zaměřím se na potenciální klienty vzdělávání, na kterých se pokusím prokázat význam marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci firmy.The subject of bachelor's thesis "Utilizing of marketing research for marketing communication" is analyze problematic of marketing communications in sector of educational services. The aims are potential clients of education. I will try to make out import of marketing research for marketing communication of the company.
Klíčová slova:
Marketing vzdělávacích institucí; Marketingová komunikace; Marketingový výzkum; Marketing communications; Marketing of educational institution; Marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14239