Original title:
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Elements (product, price)
Authors:
Heralová, Jana ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Novotný, Bohumil (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .The aim of this work is to evaluate Marketing Tools in the company Medin inc., Nové Město na Moravě. Most attention is paid to a product and its price, their present state of affairs and the development to the future.
Keywords:
creation of price; Instrumentarium; Marketing Tools; Instrumentária; marketingový mix; tvorba ceny
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14199