Název:
Marketingová komunikace Kutné Hory
Překlad názvu:
Marketing communication of Kutná Hora
Autoři:
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vopatřil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.This bachelor thesis deals with the marketing communication of the town Kutná Hora as a tourism destination. The main objectives of the thesis are to analyse the present state of historical city Kutná Hora and its tourist products's promotion and to proceed the analysis of using single parts of communication mix and then to create recommendations for improving in this sector.
Klíčová slova:
komunikace města; komunikační mix; marketingová komunikace; communication mix; communication of the town; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14091