Original title:
Marketingová komunikace Kutné Hory
Translated title:
Marketing communication of Kutná Hora
Authors:
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (advisor) ; Vopatřil, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.This bachelor thesis deals with the marketing communication of the town Kutná Hora as a tourism destination. The main objectives of the thesis are to analyse the present state of historical city Kutná Hora and its tourist products's promotion and to proceed the analysis of using single parts of communication mix and then to create recommendations for improving in this sector.
Keywords:
communication mix; communication of the town; marketing; komunikace města; komunikační mix; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14091