Název:
Logistické řízení reklamací v distribučním řetězci
Překlad názvu:
Logistics management of complaints in the distribution channel
Autoři:
Vopatřilová, Lenka ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Šrajbr, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá zakaznickým servisem a zpětnou logistikou. V praktické části poté navazuje zobrazením procesu řešení logistických reklamací ve firmě Fujitsu Siemens Computers s.r.o. a návrhy doporučení pro jeho zefektivnění.In the theroetical part is this bacelor thesis focused on reverse logistics and customer servis. In the operative part it displays the process of solving logistic claims in Fujistu Siemens Computer s.r.o. and it proposes recommendations which would help to make this process more effective.
Klíčová slova:
skladování; zpětná logistika; zákaznický servis; customer service; reverse logistics; warehousing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14079