Original title:
Logistické řízení reklamací v distribučním řetězci
Translated title:
Logistics management of complaints in the distribution channel
Authors:
Vopatřilová, Lenka ; Melechovský, Jan (advisor) ; Šrajbr, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá zakaznickým servisem a zpětnou logistikou. V praktické části poté navazuje zobrazením procesu řešení logistických reklamací ve firmě Fujitsu Siemens Computers s.r.o. a návrhy doporučení pro jeho zefektivnění.In the theroetical part is this bacelor thesis focused on reverse logistics and customer servis. In the operative part it displays the process of solving logistic claims in Fujistu Siemens Computer s.r.o. and it proposes recommendations which would help to make this process more effective.
Keywords:
customer service; reverse logistics; warehousing; skladování; zpětná logistika; zákaznický servis
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14079