Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.
Systém řazení závodního motocyklu
Zapletal, Adam ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem řazení závodních motocyklů umožňujícím řazení pod zatížením. Cílem této práce je charakteristika systému řazení pod zatížením, dále pak zhodnocení možností nastavení tohoto zařízení a v neposlední řadě také posouzení jeho vlivu na dosažený čas na závodním okruhu. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících oblastí. Teoretická část je určena k seznámení s principem fungování motocyklové převodovky a zařízení zvaného rychlořazení. Praktická část slouží k ověření teoretických informací na základě reálného měření a ke zhodnocení vlivu zařízení na dosažený čas na závodním okruhu.
Palubní počítač pro závodní motocykl
Dokulil, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Crha, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce je členěna do tří hlavních sekcí. První sekce se zabývá popisem palubních počítačů dostupných na trhu, které je možno použít na závodním motocyklu. Druhá část této práce se zaměřuje na možnosti snímání otáček spalovacích motorů, převážně zážehových, kde jsou popsány jejich principy. V poslední třetí části je popsán návrh palubního počítače a jeho konstrukce. Po přečtení třetí části by měl být čtenář schopen sestrojit vlastní palubní počítač podle uvedeného návrhu.
Systém řazení závodního motocyklu
Zapletal, Adam ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem řazení závodních motocyklů umožňujícím řazení pod zatížením. Cílem této práce je charakteristika systému řazení pod zatížením, dále pak zhodnocení možností nastavení tohoto zařízení a v neposlední řadě také posouzení jeho vlivu na dosažený čas na závodním okruhu. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících oblastí. Teoretická část je určena k seznámení s principem fungování motocyklové převodovky a zařízení zvaného rychlořazení. Praktická část slouží k ověření teoretických informací na základě reálného měření a ke zhodnocení vlivu zařízení na dosažený čas na závodním okruhu.
Palubní počítač pro závodní motocykl
Dokulil, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Crha, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce je členěna do tří hlavních sekcí. První sekce se zabývá popisem palubních počítačů dostupných na trhu, které je možno použít na závodním motocyklu. Druhá část této práce se zaměřuje na možnosti snímání otáček spalovacích motorů, převážně zážehových, kde jsou popsány jejich principy. V poslední třetí části je popsán návrh palubního počítače a jeho konstrukce. Po přečtení třetí části by měl být čtenář schopen sestrojit vlastní palubní počítač podle uvedeného návrhu.
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.