Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh středu kola pro kompozitní ráfek vozidla kategorie Formula student
Baráni, Michal ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá rešeršou stredov kolies a upevnenia ráfikov v oblasti pre formulové vozy. Na základe rešerše navrhnúť konštrukčné riešenie stredu kolesa pre voz Formula Student a následne overiť jeho správnosť pomocou analýzy metódou konečných prvkov pri vhodných okrajových podmienkach. Pri konštrukcii sa prihliadalo najmä na bezpečnosť, hmotnosť a tuhosť komponentu.
Úprava zavěšení zadního kola formulového vozu
Okáník, František ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem konstrukce zavěšení kola lehkého závodního vozidla kategorie Formule Student, konkrétně návrhem těhlice, náboje kola a dalších dílů sestavy. Konstrukce je zpracována v softwaru PTC Creo 2.0. Uvádí postup výpočtu kritických zátěžných stavů vozidla, výpočet trvanlivosti ložisek a výpočet průběhu zatížení kol během jízdy. Dále je zde uvedena napěťová analýza konstrukce, provedená v Ansys Workbench a analýza únavové životnosti.
Konstrukční návrh nábojů kol vozidla
Mohyla, Daniel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem nábojů do kol vozidla Formule Student. První část je věnována jako úvod do soutěže Formule Student a shrnutí poznatků o konstrukci nábojů se zaměřením na formulová vozidla. Druhá část práce se věnuje popisu problému konstrukce a popisuje základní poznatky nutné k vyřešení dané problematiky. V třetí části je popsána tvorba CAD modelu v programu PTC Creo parametric. Dále je model vyhodnocen pomocí metody konečných prvků. Poslední část je věnována diskuzi o dosažených výsledcích a možných vylepšení.
Konstrukce zavěšení předního kola závodního vozidla
Fejfar, Marek ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomové práce se zabývá konstrukcí těhlic a nábojů předních kol závodního vozu třídy Formula Student. Konkrétně pak vozů s označením Dragon 3 a Dragon 4 závodního týmu TU Brno Racing. V práci budou rozebrány výpočty zatížení předních kol, volba ložisek nábojů a konstrukce těhlic a nábojů. Následně pak kontrolní simulace návrhů pomocí MKP analýzy. Na závěr pak vzájemné porovnání obou konstrukcí a porovnání s předchozími generacemi.
Konstrukční návrh nábojů kol vozidla
Mohyla, Daniel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem nábojů do kol vozidla Formule Student. První část je věnována jako úvod do soutěže Formule Student a shrnutí poznatků o konstrukci nábojů se zaměřením na formulová vozidla. Druhá část práce se věnuje popisu problému konstrukce a popisuje základní poznatky nutné k vyřešení dané problematiky. V třetí části je popsána tvorba CAD modelu v programu PTC Creo parametric. Dále je model vyhodnocen pomocí metody konečných prvků. Poslední část je věnována diskuzi o dosažených výsledcích a možných vylepšení.
Konstrukce zavěšení předního kola závodního vozidla
Fejfar, Marek ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomové práce se zabývá konstrukcí těhlic a nábojů předních kol závodního vozu třídy Formula Student. Konkrétně pak vozů s označením Dragon 3 a Dragon 4 závodního týmu TU Brno Racing. V práci budou rozebrány výpočty zatížení předních kol, volba ložisek nábojů a konstrukce těhlic a nábojů. Následně pak kontrolní simulace návrhů pomocí MKP analýzy. Na závěr pak vzájemné porovnání obou konstrukcí a porovnání s předchozími generacemi.
Úprava zavěšení zadního kola formulového vozu
Okáník, František ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem konstrukce zavěšení kola lehkého závodního vozidla kategorie Formule Student, konkrétně návrhem těhlice, náboje kola a dalších dílů sestavy. Konstrukce je zpracována v softwaru PTC Creo 2.0. Uvádí postup výpočtu kritických zátěžných stavů vozidla, výpočet trvanlivosti ložisek a výpočet průběhu zatížení kol během jízdy. Dále je zde uvedena napěťová analýza konstrukce, provedená v Ansys Workbench a analýza únavové životnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.