|
Zefektivnění webové prezentace firmy Česká Zbrojovka a.s.
Lekešová, Tereza
Bakalářská práce je zaměřena na zefektivnění internetové komunikace firmy Česká Zbrojovka a. s. prostřednictvím webové prezentace a aktivit na internetu. V analytické části je zhodnocena informační architektura webu a vizuální rozhraní. Je proveden rozbor aktivity na sociálních sítích firmy, ověřená klíčová slova ve vyhledávačích, zhodnocená data z webových statistik během let 2012 a 2015 a data z Google Analytics od roku 2015. Na základě všech informací je vytvořena SWOT analýza. V návrhové části jsou uvedeny možnosti efektivnější komunikace skrz webové stránky a sociální sítě. Řešení jsou navržená na základě výsledků z webové statistiky. Dále jsou uvedeny nástroje, které by firma mohla v Google Analytics aktivovat a následně tato data vyhodnocovat.
|
|
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc.
Popelka, Josef ; Orgonik,, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Dixons Carphone group plc., která je zaměřena na prodej a přeprodej elektroniky a mobilních telefonů. V práci jsou dále popsány nezbytné marketingové analýzy, které jsou následně aplikovány na analyzovanou společnost. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou vést k dosažení cíle společnosti.
|
|
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
|
| |
| |
|
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
|
|
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc.
Popelka, Josef ; Orgonik,, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Dixons Carphone group plc., která je zaměřena na prodej a přeprodej elektroniky a mobilních telefonů. V práci jsou dále popsány nezbytné marketingové analýzy, které jsou následně aplikovány na analyzovanou společnost. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou vést k dosažení cíle společnosti.
|