Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model efektivního užití prostředí výstav a veletrhů
Dokoupilová, Dagmar ; Ing. Dana Saňáková. (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku veletrhů a výstav. Tato práce popisuje atmosféru na domácích a zahraničních veletrzích. Správné zvolení účasti na veletrhu a kroky, které je nezbytné učinit, aby účast na veletrhu byla pro vystavovatele úspěšná.
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
Model efektivního užití prostředí výstav a veletrhů
Dokoupilová, Dagmar ; Ing. Dana Saňáková. (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku veletrhů a výstav. Tato práce popisuje atmosféru na domácích a zahraničních veletrzích. Správné zvolení účasti na veletrhu a kroky, které je nezbytné učinit, aby účast na veletrhu byla pro vystavovatele úspěšná.
The Fair Participation of the Companies Producing the Machines for Agriculture within European Union Market
Štejnarová, Olga
Diplomová práce se zabývá posouzením strategie veletržní účasti firem vyrábějících stroje pro výrobu krmiv v rámci trhu Evropské unie. V práci je zaměřeno na odvětví zemědělské výroby a jsou zde porovnány výkonnosti společností v daném odvětví a to s hlavními konkurenty na trhu v rámci Evropské unie. Dílčí cíle je možné definovat jako charakteristika společnosti ROmiLL, spol. s r.o., vypracování segmentace trhu, charakteristika konkrétního veletrhu a výstavy, kterého se společnost pravidelně účastní, analýza prostředí, ve kterém se společnost nachází. Protože je téma práce spojené se zemědělskou výrobou, v předkládané práci je analyzována jedna ze sdílených politik Evropské unie - Společná zemědělská politika. Jedním z hlavních výsledků této práce je návrh strategie společnosti, která povede ke zlepšení postavení společnosti na trhu s ohledem na dílčí cíle. V práci jsou navržena marketingová doporučení pro průmysl v době ekonomické krize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.