Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti vstřikovacího systému common-rail
Smilek, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tomáš Smilek Možnosti vstřikovacího systému common-rail BP, Ústav automobilního a dopravního inženýrství, 2008, str. 23, obr. 18, přílohy 0 Bakalářská práce se zabývá vstřikovacím systémem common-rail. Popisuje historii vývoje stejně jako jednotlivé části systému a jejich funkci. Také stanovuje výhody oproti starým způsobům vstřikování.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Instalace vstřikovacího systému na traktorový motor
Svršek, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout vestavbu nového vstřikovacího zařízení na stávající traktorový motor a zkonstruovat nové součásti nutné pro správnou funkci tohoto vstřikování. V neposlední řadě je nastíněno umístění dalšího příslušenství pro řízení motoru. Jedná se o vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem „Common Rail“ a všechny jeho součásti jsou vytvořeny v modelovacím prostředí PTC Creo 2.0. Na závěr jsou zkonstruované komponenty ověřeny pevnostním výpočtem a podrobeny modální analýze.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový šestiválcový motor
Pacovský, Tomáš ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou vstřikovacího systému Common Rail na vznětový šestiválcový motor. Jedním z cílů práce je získat široký přehled o vstřikovacím systému s tlakovým zásobníkem a vyhodnotit vývoj v této oblasti. Mezi hlavní cíle práce patří návrh nového konstrukčního řešení v programu Pro/Engineer, provedení statické a dynamické analýzy nejdůležitějších částí pomocí metody konečných prvků (MKP) a potřebných kontrolních výpočtů. Nakonec bude vytvořena výkresová dokumentace nejpodstatnějších nově navržených částí. Při vytváření této práce bylo využito nezbytných podkladů z Vývojového ústavu traktorů a.s. společnosti Zetor Group.
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový motor
Šiška, Adam ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou nejmodernějšího vstřikovacího systému Common-Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Následující aplikace je přestavbou ze zastaralého systému s řadovými vstřikovacími čerpadly. Protože výdaje za tuto přestavbu musí být co nejmenší, je snaha o minimální zásahy do konstrukce motoru. Diplomová práce se tedy nejprve věnuje teorii vstřikovacích systémů vznětových motorů a věcí s nimi související a poté ukazuje konstrukční řešení přestavby podpořené analytickými výpočty a analýzou MKP u nově navržených součástí.
Vývoj vstřikovacích systémů vznětových motorů
Sikora, Ondřej ; Beran, Martin (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zpracována jako přehledová studie pojednávající o vývoji vstřikovacích zařízení paliva pro vznětové motory. První část práce se věnuje palivovému ústrojí, která čtenáře vtáhne do všeobecné problematiky související právě s přípravou palivové směsi. Jsou zde stručně popsány jednotlivé komponenty systému a názorně vysvětleny jejich funkce. Hlavní část práce se již věnuje samotným vstřikovacím zařízením, kde jsou popsány jednotlivá technická řešení využívající se jak v minulosti, tak v současnosti. Každý systém je rozebrán z konstrukčního hlediska i jeho funkce. Poslední kapitolou je nastíněn soudobý vývoj vstřikovacích systémů a s tím spojené současné komplikace a omezení.
Vývoj a perspektivy systému common rail
Gach, Jakub ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail. Popisuje počátky systému, jeho princip a funkci jednotlivých části systému. Zabývá se rovněž vývojem jednotlivých generací systému a jejich použití. Z práce vychází, že se jedná o jeden z nejlepších vstřikovacích systému současnosti, který splňuje všechny novodobé požadavky potřebné při konstrukci a návrhu vozidla.
Systém common rail pro čtyřválcový vznětový motor
Brhel, Štěpán ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá instalací vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Diplomová práce se v úvodní části věnuje vstřikovacím systémům vznětových a traktorových motorů a související problematikou. V další části je řešena konstrukční přestavba motoru, návrh nejpodstatnějších částí - vstřikovače, vysokotlakého čerpadla a vysokotlakého zásobníku a vysokotlakých trubek a poté pevnostní kontrola nově navržených částí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.