Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lokální marketing na internetu
Šimůnková, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Nový, Marek (oponent)
Diplomová práce se věnuje lokálnímu marketingu na internetu malých a středních podniků. Cílem je poskytnout těmto podnikům návrhy na použití marketingových nástrojů na internetu, a to s ohledem na omezený marketingový rozpočet těchto firem. Součástí je výzkum lokálního vyhledávání, jehož výstupy poskytují informace o tom, zda a jak uživatelé internetu vyhledávají služby (produkty) v souvislosti s lokalitou. Zkoumány byly také výsledky vyhledávání, které se zobrazují po zadání lokálního vyhledávacího dotazu. Stěžejním zaměřením této práce byly zápisy v Adresáři míst (služba Google místa), které, jak se ukázalo, jsou pro on-line marketing lokálně působících podniků nezbytné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.