Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vícekriteriální optimalizace v projektovém řízení
Křenková, Michaela ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Borovička, Adam (oponent)
Problémy vícekriteriálního rozhodování jsou běžné v každodenním životě. V případě, že rozhodnutí zásadně neovlivňují další chod podniku, se lze rozhodovat intuitivně. Ale pokud mají velký dopad, je rozumné používat metody rozhodování. Podnik realizující změny formou projektů se může ocitnout v situaci, že nemá dostatečné množství zdrojů pro realizaci všech projektů najednou a musí se tedy rozhodovat, které projekty, kdy a v jakém pořadí realizovat bude. Výběr vhodné metody záleží také na dalších podmínkách. Pokud má podnik přesně definovaná omezení, lze použít metod vícekriteriálního programování. Pokud chce znát pořadí, ve kterém je má realizovat, použije metodu vícekriteriálního hodnocení variant. Pokud je rozhodovatelů více, jejichž rozhodnutí můžou být rozdílná, je možné použít metod týmového expertního výběru. Po zvolení metody výběru projektů je dalším důležitým úkolem sestavení plánu projektů, opět na základě vhodné metodiky.
Analýza postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR.
Vorobev, Vitaly ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je použití různých metod vícekriteriálního rozhodování v realitě, konkrétně zhodnocení postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR, jak si zde stojí v porovnání s ostatními konkurenčními producenty. Dalším cílem, bylo posloužit subjektům, kteří zamýšlí pořídit si auto. Úkolem bylo uspořádat auta v každé z 10 tríd podle výsledků jednotlivých metod. Zaměřil jsem se hlavně na auta značky Volkswagen. Ve své analýze používám metody WSA, TOPSIS a ELECTRE III. K výpočtům jsem využil MS Excel a program SANNA.
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Šícha, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Saitz, Lukáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis jednotlivých komunikačních kanálů (televiza, rádio, tisk a internet), samotný matematický model s třemi kriteriálními funkcemi (zásah, effectivness index a subjektivni hodnoceni médií rozhodovatelem) a výpočet pomocí metody cílového programování a metody STEM. Dále práce obsahuje příklad z praxe.
Výběr firmy zajišťující rozvoz pizzy s využitím metod vícekriteriálního rozhodování
Koníčková, Jana ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Rozvoz pizzy je v praxi často zajišťován externími kurýrními firmami. Snahou restaurace je sjednotit procesy rozvozu pizzy z kazde pobocky tak, aby dosahovala maximálního zisku a co největší spokojenosti svých zákazníků. Proto je cílem učinit rozhodnutí, zda provádět rozvoz vlastními prostředky či vybrat z množiny externích firem takovou, která splní co nejvíce dané požadavky. Při výběru se jedná o vícekriteriální rozhodování.
Praktické využití metod vícekriteriálního rozhodování pro zhodnocení obchodních řetězců, kategorie sýry, v České republice
Slavík, Vladimír ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení obchodních řetězců, kategorie sýry, v České republice. Metodika je založena na vícekriteriálním hodnocení variant.Při zhodnocení řetězců se může brát v potaz velké množství kritérií, zde jich je použito 26, kterými se hodnotí 14 variant(obchodů). K hodnocení řetězců jsou využity preference široké veřejnosti a odborníků. Hlavním cílem v diplomové práci je zjistit, který obchod je nejlepší pro zákazníky (široká veřejnost) a pro odborníky a výsledky srovnat.Sekundárním cílem je ověření možnosti použití metod vícekriteriálního hodnocení variant v praxi.
Výběr internetového připojení
Šárková, Hana ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Kašpar, Ondřej (oponent)
Diplomová práce na téma Výběr internetového připojení se zabývá aplikací metod vícekriteriálního hodnocení variant (VHV) na různé typy internetového připojení. Cílem této práce je porovnat jednotlivé metody VHV a zjistit zda jsou či nejsou vhodné pro aplikaci na volbu internetového připojení. V práci porovnávám jak jednotlivé tarify různých internetových připojení, tak i typy připojení mezi sebou. Typy připojení, které porovnávám, jsou ADSL, CATV a Wi-fi. K porovnání používám lexikografickou metodu a metody ORESTE, WSA, TOPSIS a ELECTRE III. Jako nejlepší připojení se ukázala připojení pomocí technologie CATV, na druhém místě se umístilo ADSL připojení a nejhůře si vede Připojení pomoci Wi-fi technologie. Metoda lexikografická se ukázala ne příliš vhodná pro výběr internetového připojení, je použitelná jen za omezených podmínek. Ostatní metody se dle mé práce jeví jako vhodné pro výběr internetového připojení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.