Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavebně technologická etapa provedení stropní konstrukce bytového domu v Brně-Komíně
Pospíšil, Tomáš ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavebně technologická etapa provedení stropní konstrukce bytového domu v Brně-Komíně. Zabývá se realizací vybraných typů stropních konstrukcí. Bakalářská práce obsahuje technickou zprávu, řešení širších dopravních tras, položkový rozpočet, technologické předpisy, zařízení staveniště, časové plány, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, srovnání typů stropních konstrukcí.
Bytový dům Ivančice - stavebně technologický projekt
Fejfar, Michal ; Novotný, Michal (oponent) ; Venkrbec, Václav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je stavebně technologický projekt bytového domu v Ivančicích. Objekt má jedno podzemní a čtyři nadzemní podlaží. Tato práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, širší vztahy dopravních tras, časový plán, finanční plán, časový harmonogram, návrh zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, technologický předpis pro provádění stropu bílé vany, kontrolní a zkušební plán, rozpočet a návrh jeřábu.
Administrativní budova ERA v Pardubicích – hrubá vrchní stavba
Gabriel, Jan ; Řihák, Pavel (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracovat stavebně technologický projekt hrubé vrchní stavby nové administrativní budovy ERA v Pardubicích. Jedná se o čtyřpodlažní budovu se střešní nástavbou. Nosný systém tvoří monolitický železobetonový skelet včetně schodiště, který bude hlavním předmětem při zpracovávání bakalářské práce.
Posouzení velikosti jízdních odporů automobilu v závislosti na vybrané dopravní trase
MASOPUST, Jan
Hlavním záměrem diplomové práce je analytická činnost ve vztahu k jízdním odporům, v závislosti na charakteru dopravní trasy, režimu jízdy a druhu užívaných osobních automobilů. Analýza směřuje k diferenciaci jízdních odporů a s nimi spojených technických a technologických faktorů, které určují velikost a možnosti řešení snižování jízdních odporů. Získání konkrétních veličin provedených analýzou vede ke stanovení velikosti jízdních odporů u vybraných vozidel a na celkové spotřebě energie pro pohyb automobilu. První část diplomové práce se opírá o adekvátní a příslušnou literaturu zaměřenou na analyzovaný předmět s přihlédnutím k hlavním faktorům, jako je například charakter dopravní trasy, prostředí a druh pohonu. Praktická část pojednává o měření jednotlivých druhů jízdních odporů na vybraném vzorku vozidel v závislosti na režimu jízdy a charakteru dopravní trasy.
Negativní externality v silniční dopravě
ZAJÍČEK, Tomáš
Bakalářská práce pojednává o negativních externalitách v silniční dopravě, které jsou spojeny s dopravní infrastrukturou, výstavbou dopravních tras kolem obcí nebo měst a produkcí škodlivých emisních složek. Cílem práce je seznámit se s nejčastěji vyskytujícími se negativními externalitami v silniční dopravě s návrhem jejich opatření pro zmírnění nežádoucích rizik působících na lidi, životní prostředí a majetek.
Bytový dům Ivančice - stavebně technologický projekt
Fejfar, Michal ; Novotný, Michal (oponent) ; Venkrbec, Václav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je stavebně technologický projekt bytového domu v Ivančicích. Objekt má jedno podzemní a čtyři nadzemní podlaží. Tato práce obsahuje technickou zprávu ke stavebně technologickému projektu, širší vztahy dopravních tras, časový plán, finanční plán, časový harmonogram, návrh zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, technologický předpis pro provádění stropu bílé vany, kontrolní a zkušební plán, rozpočet a návrh jeřábu.
Analysis of the company´s expenses associated with relocation of the distribution center
Petrovičová, Andrea ; Pelikán, Jan (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Cílem práce je analyzovat dopad přesunu skladu na náklady vybrané společnosti a přiblížit složky nákladů, které vznikají při realizaci přepravy mezi zákazníky a společností. Důležitou součástí je také porovnání jednotlivých rozvozových tras. Teoretická část poskytuje stručný popis rozvozové úlohy a její modifikací, a také i způsoby jejího řešení. Čtenáři také přibližuje kalkulaci nákladů v kamionové dopravě. Praktická část zobrazuje reálný problém společnosti Nestlé. Na reálných datech poukazuje na snižování nákladů, které vzniknou přesunutím skladu do nové lokality. Pomocí program MPL porovnává modelové trasy se skutečně uskutečněnými a opět poukazuje na potenciální snižování nákladů.
Stavebně technologická etapa provedení stropní konstrukce bytového domu v Brně-Komíně
Pospíšil, Tomáš ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavebně technologická etapa provedení stropní konstrukce bytového domu v Brně-Komíně. Zabývá se realizací vybraných typů stropních konstrukcí. Bakalářská práce obsahuje technickou zprávu, řešení širších dopravních tras, položkový rozpočet, technologické předpisy, zařízení staveniště, časové plány, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, srovnání typů stropních konstrukcí.
Administrativní budova ERA v Pardubicích – hrubá vrchní stavba
Gabriel, Jan ; Řihák, Pavel (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracovat stavebně technologický projekt hrubé vrchní stavby nové administrativní budovy ERA v Pardubicích. Jedná se o čtyřpodlažní budovu se střešní nástavbou. Nosný systém tvoří monolitický železobetonový skelet včetně schodiště, který bude hlavním předmětem při zpracovávání bakalářské práce.
Hodnocení hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na rychlosti jízdy vozidel
PÍŠEK, David
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na rychlosti jízdy vozidel. Z počátku je zde popsán polétavý prach, jeho typy, frakce a dopady na život člověka a životní prostředí. Dále se práce věnuje opatřením proti prašnosti, vlivům a dopadům dopravy na životní prostředí a s tím úzce spjatými evropskými emisními limity EURO. Součástí práce je také popis přístroje na měření DustTRAK II 8530 a jednotlivých měření prašnosti o velikosti frakce 10 m (PM10) při pohybu dvou vozidel s odlišnou hmotností na zvolených dopravních trasách. Naměřené hodnoty a jejich rozbor dokazují, že na velikost koncentrace prachových částic v ovzduší má vliv několik faktorů. Hlavními faktory jsou úroveň a charakter znečištění a typ dopravní trasy, intenzita provozu, rychlost projíždějících vozidel, zvolená stopa projetí vozidla v dopravním pruhu a rozmístění nečistot na vozovce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.