Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka lyžování předškolních dětí
Petrová, Daniela ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Zabývá se řešením hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích u dětí předškolního věku, jak k vyšší úrovni pomáhá organizovaný lyžařský výcvik pořádaný mateřskou školou a jaký vliv může mít i tento nácvik lyžařských dovedností na poznávací schopnosti a sociální stránku osobnosti dítěte. První část obsahuje teoretické informace čerpané z bibliografických pramenů pedagogiky, psychologie, antropomotoriky, tělesné výchovy a sportu. Obsah postupuje od obecné první kapitoly mateřské školy s její vzdělávací koncepcí, k režimu, organizačním formám tělesné výchovy a pohybu předškolního dítěte. Na ni navazuje druhá kapitola konkrétnějšího tématu k lyžování dětí. Vychází z vývoje motoriky přes učení až po její hodnocení motorických dovedností na lyžích. Provázanost mezi jednotlivými kapitolami vidím v nalezení kritérií pro hodnocení úrovně pohybových dovedností, poznávacích schopností a socializace v kurikulárním dokumentu RVP PV. V praktické části je popsán akční výzkum na zúčastněné skupině dětí předškolního věku s podrobně zpracovanými výsledky hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích. V jednotlivých podkapitolách je porovnána úroveň lyžařských dovedností mezi věkem a pohlavím dětí, hodnocena závislost mezi počáteční...
Výuka lyžování předškolních dětí
Petrová, Daniela ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Zabývá se řešením hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích u dětí předškolního věku, jak k vyšší úrovni pomáhá organizovaný lyžařský výcvik pořádaný mateřskou školou a jaký vliv může mít i tento nácvik lyžařských dovedností na poznávací schopnosti a sociální stránku osobnosti dítěte. První část obsahuje teoretické informace čerpané z bibliografických pramenů pedagogiky, psychologie, antropomotoriky, tělesné výchovy a sportu. Obsah postupuje od obecné první kapitoly mateřské školy s její vzdělávací koncepcí, k režimu, organizačním formám tělesné výchovy a pohybu předškolního dítěte. Na ni navazuje druhá kapitola konkrétnějšího tématu k lyžování dětí. Vychází z vývoje motoriky přes učení až po její hodnocení motorických dovedností na lyžích. Provázanost mezi jednotlivými kapitolami vidím v nalezení kritérií pro hodnocení úrovně pohybových dovedností, poznávacích schopností a socializace v kurikulárním dokumentu RVP PV. V praktické části je popsán akční výzkum na zúčastněné skupině dětí předškolního věku s podrobně zpracovanými výsledky hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích. V jednotlivých podkapitolách je porovnána úroveň lyžařských dovedností mezi věkem a pohlavím dětí, hodnocena závislost mezi počáteční...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.