Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etické a psychologické aspekty internetového poradenství
CHOCHOLOVÁ, Lucie
Diplomová práce se snaží představit čtenáři základní postavení a problematiku sociální služby internetové poradenství. Na službu je zde nahlíženo v etických a psychologických souvislostech, neboť bez těchto úhlů pohledu, při tomto typu poradenství a snahou poskytnout klientovi službu v co možná nejvyšší kvalitě, se internetový poradenský pracovník neobejde. Zaměřuji se na e-mailovou formu poskytování internetového poradenství, jelikož je to nejčastěji používaný typ e-komunikace mezi klientem a poradcem. Psychologické i etické determinanty celého procesu se doplňují, protínají, nejsou mezi nimi jednotné hranice, ať už se z pohledu etiky jedná o hodnoty, na nichž staví lidská práva, nebo Etický kodex sociálních pracovníků, potažmo iKodex platící pro sociální služby v internetovém prostředí, či z pohledu psychologie o virtuální komunikační proces mezi poradcem a klientem, ve kterém sehrává svoji roli umění komunikace, proměňující se identita člověka, projevovaná agrese, přenos a protipřenos i samotné on-line prostředí. Cílem tématu je rámcově poukázat na složité a nejednoznačné postavení služby internetové poradenství.
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.