Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zvedací zařízení za traktor
Smrček, Jakub ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konstrukce zvedacího zařízení za traktor, které bude použito k manipulaci s materiálem. Úvodní část práce obsahuje rozdělení zvedacích zařízení agregovaných s traktorem a dále popisuje vyráběné nakládací jeřáby za traktor. Hlavní část práce se zaměřuje na samotný návrh konstrukce nakládacího jeřábu, který je podložen pevnostními výpočty a kontrolními výpočty vybraných částí konstrukce. Na závěr je vypracovaná výkresová dokumentace navržené konstrukce nakládacího jeřábu.
Automobilové jeřáby nosností 200 až 1200 t
Novák, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přehlednou studií o vývoji, konstrukci a současných typech automobilových jeřábů nosnosti 200 až 1200 tun. Úvodní stránky práce se zabývají jednak vysvětlením základních pojmů v oblasti jeřábů, ale také stručnou historií vzniku těchto strojů. Hlavní část práce je zaměřena na kategorizaci, uvedení hlavních světových výrobců, detailní popis částí automobilového jeřábu a uvedení odlišností v používané technologii u jednotlivých výrobců. Uvedenými výrobci jsou společnosti Liebherr, Tadano Faun, Tadano Demag, Manitowoc Grove, Link-Belt, Sany a XCMG. Další část práce se zabývá přehledem jednotlivých koncepcí od těchto výrobců s uvedením specifických parametrů. V závěru práce se nachází několik přehledných tabulkových uspořádání, které porovnávají vybrané modely dle maximální nosnosti, maximální výšky zdvihu, maximálního vyložení a dle zvolených poměrových veličin. Součástí práce jsou také kapitoly zaměřené na specifika při provozu a údržbě automobilových jeřábů a stanovení vývojové tendence.
Automobilové jeřáby nosností 200 až 1200 t
Novák, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přehlednou studií o vývoji, konstrukci a současných typech automobilových jeřábů nosnosti 200 až 1200 tun. Úvodní stránky práce se zabývají jednak vysvětlením základních pojmů v oblasti jeřábů, ale také stručnou historií vzniku těchto strojů. Hlavní část práce je zaměřena na kategorizaci, uvedení hlavních světových výrobců, detailní popis částí automobilového jeřábu a uvedení odlišností v používané technologii u jednotlivých výrobců. Uvedenými výrobci jsou společnosti Liebherr, Tadano Faun, Tadano Demag, Manitowoc Grove, Link-Belt, Sany a XCMG. Další část práce se zabývá přehledem jednotlivých koncepcí od těchto výrobců s uvedením specifických parametrů. V závěru práce se nachází několik přehledných tabulkových uspořádání, které porovnávají vybrané modely dle maximální nosnosti, maximální výšky zdvihu, maximálního vyložení a dle zvolených poměrových veličin. Součástí práce jsou také kapitoly zaměřené na specifika při provozu a údržbě automobilových jeřábů a stanovení vývojové tendence.
Zvedací zařízení za traktor
Smrček, Jakub ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konstrukce zvedacího zařízení za traktor, které bude použito k manipulaci s materiálem. Úvodní část práce obsahuje rozdělení zvedacích zařízení agregovaných s traktorem a dále popisuje vyráběné nakládací jeřáby za traktor. Hlavní část práce se zaměřuje na samotný návrh konstrukce nakládacího jeřábu, který je podložen pevnostními výpočty a kontrolními výpočty vybraných částí konstrukce. Na závěr je vypracovaná výkresová dokumentace navržené konstrukce nakládacího jeřábu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.