Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Dobešová, Markéta ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
V diplomové práci jsem identifikovala procesy ve společnosti ENVINET a.s. a navrhla další možnosti měření výkonnosti procesů společnosti ENVINET a.s. Ve své práci jsem použila různé ukazatele měření výkonnosti procesů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila nové způsoby měření výkonnosti procesů.
Zavedení systému managementu kvality ve společnosti LEDA Slovakia, spol. s r.o.
Adamčíková, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zavést systém managementu kvality podle normy ISO 9001:2009 ve společnosti LEDA Slovakia spol. s r.o. V úvodní části se věnuji významu kvality a jejího řízení. V dalších části seznamuji čitatele s jednotlivými kapitolami normy, jak lze jejich znění interpetovat a všechny zmiňované požadavky nakonec splnit. Stěžejní část je samotná implementace ve vybrané společnosti. Vypracovaná dokumentace se opírá o Příručku kvality, normou požadované dokumentované postupy a také o některé další postupy, které jsou pro organizaci potřebné.
Procesní řízení v systému managementu kvality
Havel, Miroslav ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat současné vnitropodnikové procesy ve společnosti TRIO HAVEL s.r.o. a navrhnout opatření, která povedou k optimalizaci a případnému redesignu těchto procesů. Pro naplnění cíle byly použity různé metody a techniky zlepšování. Některé použité metody patří mezi "Sedm nových nástrojů managementu" a "Sedm nástrojů řízení kvality" konkrétně to jsou Diagram afinity, Vývojový diagram a Paretův diagram. Pro plánování kvality s ohledem na požadavky zákazníků byla použita metoda QFD. Informace plynoucí z použitých technik byly následně vyhodnoceny a na jejich základě byla navržena patřičná, v některých případech velmi konkrétní, opatření k optimalizaci stávajících vnitropodnikových procesů. Závěrem byla vyslovena další doporučení pro neustálé zlepšování zavedeného systému managementu kvality a vedoucí k získání konkurenční výhody.
Analýza schopnosti firmy KOPY TRUCK s.r.o. plnit požadavky normy ISO 9001
Kopecká, Dagmar ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce je norma ISO 9001. Míra plnění požadavků normy je zkoumána u organizace KOPY TRUCK s.r.o., která má systém managementu kvality ISO 9001:2008 již implementován. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda společnost KOPY TRUCK s.r.o. opravdu plní požadavky normy ISO 9001, poukázat na silná a slabá místa organizace a doporučit možnosti zlepšování již nastaveného systému. V první řadě práce definuje pojem kvalita a její vývoj v čase. Dále zachycuje přístupy managementu kvality, které jsou v současnosti organizacemi využívány. V práci nechybí ani normy ISO řady 9000, kde podrobněji popisuji českou technickou normu ČSN EN ISO 9001:2009, jejíž struktury a obsahu je využito v praktické části pro zhodnocení míry plnění požadavků normy v organizaci KOPY TRUCK s.r.o. Při analýze jednotlivých prvků normy jsem dospěla k závěru, že společnost plní její požadavky. Pouze jsem navrhla nová řešení pro větší efektivnost QMS. Tato doporučení se týkají především dokumentace, politiky kvality a získávání referencí od zákazníků.
Zavádění systému jakosti pro kolejová vozidla - systém jakosti IRIS:2006
ZAJÍČKOVÁ, Lenka
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení pojmu kvalita, zabývá se managementem jakosti, jeho principy a koncepcemi. Dále vymezuje pojmy procesní přístup a dokumentace v rámci managementu jakosti. V praktické části je představen koncern Vishay, přesněji jeho závody v Blatné, systém managementu jakosti ve společnosti a je zde zhodnoceno dotazníkové šetření ohledně informovanosti zaměstnanců firmy o systému managementu kvality ve společnosti.
Systémy řízení jakosti a jejich aplikace ve vybraném podniku
PFEIFEROVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza systému jakosti ve vybraném podniku Silon s.r.o. Dalším cílem je stanovit metody jeho hodnocení a prověření možnosti aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku. Systém jakosti v Silon s.r.o. je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 9001:2008 ve všech odděleních spadajících do systému jakosti, a aby v divizi kompaundů a centrálně zabezpečovaných činnostech odpovídal i ISO/TS 16 949:2002. Systém EMS zahrnuje celou firmu a je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 14001:2004. V současnosti lze o firmě Silon s.r.o. říci, že nemá v řízení jakosti a celkovém řízení firmy žádné velké nedostatky. Firmě lze doporučit vytvoření integrovaného systému, nový přístup postupného zlepšování jakosti - Kaizen a metodu FTA.
Posouzení vlivu systému řízení kvality na jeho účinnost v oblasti státní správy
DUCHKOVÁ, Eva
Pronikání modelů kvality do veřejno {--} správní sféry má svůj počátek v roce 2000. V tomto roce vyústila snaha organizací zkvalitňovat život svých občanů. Tato snaha nebyla dána jen vůlí veřejné správy, ale i reformními kroky vlády České republiky spojených s přípravami na vstup do Evropské unie. Právě ze strany Evropské unie zesílil tlak na zajištění kvality ve veřejné správě, kdy vedle klasických nástrojů je nutné aplikovat i moderní způsoby řízení kvality. Cílem diplomové práce je analyzovat účinnost systémů řízení kvality v oblasti veřejné správy, konkrétněji tedy v oboru státní správy. Jaké systémy řízení kvality jsou v této oblasti účinné? A jaký přínos mohou v daném okruhu přinést? To jsou hlavní otázky. Pro zodpovězení těchto otázek jsem vybrala dva příklady z praxe. První případem je implementace systémů managementu kvality a jejich přínos v organizaci ústřední státní správy, na Českém statistickém úřadě. Po konzultaci s odbornou veřejností jsem jako druhý případ zvolila příklad města Vsetína, kde implementovali většinu moderních způsobů řízení kvality a toto město je vzorem pro ostatní subjekty. Jedná se tedy o aplikaci systémů řízení kvality v subjektu s přenesenou působností státní správy.
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO 9001 ve společnosti Skleněné kameny spol. s r.o.
Tvrdík, Petr ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zprostředkovat současný stav společnosti Skleněné kameny spol. s r.o. z pohledu normy ISO 9001 a doporučit možnosti zlepšení fungování organizace. Teoretická část poskytuje informace o pojmu kvalita a popisuje normy ISO řady 9000.
Plnění požadavků normy ISO 9001ve vybrané firmě
Mikóczyová, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu plnění požadavků normy ISO 9001 ve výrobním družstvu KAMPI OFFICE. Cílem této práce bylo porovnání současného stavu s požadavky kladenými normou ISO 9001, vyhodnocení stupně plnění těchto požadavků a poskytnutí návrhů řešení pro dosažení shody.
Komparace současného stavu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001: 2001 ve firmě Tiskárna Brouček
Vovsová, Zuzana ; Pincová, Eva (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
The objective of this diploma paper is a comparison of present status of the small firm Tiskárna Brouček with standards ISO 9001. ISO 9001 refers to system of quality management.There are many recommendations to help change some nonconforming activities at the printing shop Tiskárna Brouček.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.