Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?
Řešené úlohy z fyziky pro elektronickou sbírku - střídavý proud
Pfefrčková, Michala ; Koupilová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Koudelková, Věra (oponent)
Název práce: Řešené úlohy z fyziky pro elektronickou sbírku - střídavý proud Autorka: Michala Pfefrčková Katedra (ústav): Katedra didaktiky fyziky Vedoucí diplomové práce: RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. e-mail vedoucího: zdenka.koupilova@mff.cuni.cz Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit soubor úloh se strukturovanou nápovědou a komentovaným řešením z kapitoly Střídavý proud do elektronické sbírky zveřejněné na internetové adrese http://fyzikalniulohy. Celkem bylo vytvořeno 25 úloh a jedná se převážně o obtížnější středoškolské úlohy, které mohou posloužit středoškolským studentům k rozšíření učiva nebo při přípravě k přijímacím zkouškám z fyziky na vysokou školu, nebo mohou posloužit vysokoškolským studentům, kteří si potřebují danou látku zopakovat. Dále byl vypracován přehled učiva kapitoly Střídavý proud, na jehož základě byly úlohy zařazeny k jednotlivým pojmům. Klíčová slova: střídavý proud, strukturované úlohy, elektronická sbírka, přehled učiva
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?
Řešené úlohy z fyziky pro elektronickou sbírku - střídavý proud
Pfefrčková, Michala ; Koupilová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Koudelková, Věra (oponent)
Název práce: Řešené úlohy z fyziky pro elektronickou sbírku - střídavý proud Autorka: Michala Pfefrčková Katedra (ústav): Katedra didaktiky fyziky Vedoucí diplomové práce: RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. e-mail vedoucího: zdenka.koupilova@mff.cuni.cz Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit soubor úloh se strukturovanou nápovědou a komentovaným řešením z kapitoly Střídavý proud do elektronické sbírky zveřejněné na internetové adrese http://fyzikalniulohy. Celkem bylo vytvořeno 25 úloh a jedná se převážně o obtížnější středoškolské úlohy, které mohou posloužit středoškolským studentům k rozšíření učiva nebo při přípravě k přijímacím zkouškám z fyziky na vysokou školu, nebo mohou posloužit vysokoškolským studentům, kteří si potřebují danou látku zopakovat. Dále byl vypracován přehled učiva kapitoly Střídavý proud, na jehož základě byly úlohy zařazeny k jednotlivým pojmům. Klíčová slova: střídavý proud, strukturované úlohy, elektronická sbírka, přehled učiva
Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula
Dvořák, Dominik ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Janík, Tomáš (oponent) ; Průcha, Jan (oponent)
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících se výsledků českých žáků v základních gramotnostech nás staví mj. před otázku po kvalitě kurikula české školy. Abychom na ni mohli začít hledat odpověď, byl zpracován teoretický a pojmový rámec pro analýzu projektovaného kurikula jako víceúrovňového dokumentu a podán přehled metod používaných pro výzkum kurikula. Pro empirické šetření byl navržen smíšený výzkumný plán. Nejprve byla pomocí sekundární explorace dat z mezinárodních šetření TIMSS a PISA identifikována "podezřelá" místa v kurikulu, jež následně byla podrobena kvalitativní analýze. U těchto míst (např. zlomky v matematice, čtenářská gramotnost v českém jazyce) byl sledován vývoj v historických i současných osnovách. Metodou srovnávací analýzy bylo české kurikulum porovnáno s vybranými zahraničními kurikuly. Výsledky ukazují, že jisté odchylné způsoby osnování jsou relativně stabilním znakem sledovaných českých kurikul. Zjištění kvalitativního charakteru ovšem nelze interpretovat ve smyslu kauzality. Je ale navrženo vysvětlení mechanismů, které tyto problematické vlastnosti kurikula udržují, jež se opírá o neoinstitucionální...
ETIKA JAKO VÝUKOVÝ PŘEDMĚT V RÁMCI PROFESNÍ PŘÍPRAVY SOCIÁLNÍCH PACOVNÍKŮ
KŇOURKOVÁ RŮNOVÁ, Jitka
Teoretická část je založena na poznatcích získaných z knižních, časopiseckých, elektronických zdrojů a jsou zde popsány všechny prvky související s etikou: etické otázky a normy, konflikty, argumenty, komunikace apod. Teoretická část dále obsahuje postupy při výuce na vysokých školách. Stěžejním prvkem v předkládané bakalářské práci jsou principy a normy Asociace vzdělavatelů v sociální práci. (dále Asociace). Pro účely praktické části práce byly osloveny školy, které jsou řádnými členy Asociace vzdělavatelů v sociální práci, tyto školy byly požádány o poskytnutí sylabu předmětu zabývajícího se etikou, vyučovaného na dané škole. Informace získané cestou žádosti, podpořené vyhledáváním na oficiálních internetových stránkách škol, byly podrobeny metodám obsahové analýzy a komparace. Ze závěru praktické části bakalářské práce vyplývá, že v sylabech etických předmětů oslovených a porovnávaných vysokých škol vždy chybí určité informace, které by mohly být pro studenty informacemi důležitými či zásadními. Při podání kompletních a ucelených informací ze strany školy získává student přehled o požadavcích k absolvování předmětu. Práce je uceleným průnikem do problematiky výuky etiky v rámci profesní přípravy sociálních pracovníků.
Angličtina pro cestovní ruch
JELÍNKOVÁ, Renata
Diplomová práce je zaměřena na oblast ESP, tedy English for Specific Purposes (angličtina pro specifické účely), konkrétně na angličtinu pro potřeby cestovního ruchu. Dalším specifikem je zaměření se na jednoho konkrétního studenta, jde tedy o přípravu individuálního kurzu. Diplomová práce se zabývá analýzou potřeb studenta, vytvářením sylabu kurzu a přípravou učebního materiálu. Po prostudování teoretické literatury jsou analyzovány potřeby konkrétního studenta zejména z hlediska jazykových potřeb, řečových dovedností a interkulturní kompetence. Analýza je prováděna pomocí řízeného rozhovoru a syntetizována v případové studii. Na základě výsledků analýzy je navržen jednosemestrální sylabus pro tento kurz. V souladu se sylabem je vytvořen konkrétní plán hodin obsahující téma, cíl, řečové dovednosti, jazykové prostředky a připravený učební materiál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.