| |
| |
|
Návrh aplikace pro statistickou analýzu dat
Kovář, David ; Hlavatá, Andrea (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh aplikace pro statistickou analýzu dat. V teoretické části se zabývá základními pojmy v oboru statistiky, převážně datovými soubory, regresní analýzou a časovými řadami. V další části práce představí organizaci, s jejíž spoluprací tato práce vznikla. V praktické části je popsán vývoj aplikace a grafické znázornění jeho výstupu.
|
|
Analýza ekonomických ukazatelů pomocí statistických metod
Skočík, Michal ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu společnosti Dům kultury Hodonín, příspěvková organizace. K analýze jsou použity vybrané finanční ukazatele a následná aplikace statistických metod. Finanční situace podniku je analyzována pomocí regresní analýzy a časových řad. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část vysvětluje ekonomické a statistické pojmy. Praktická část se zabývá výpočty, předvedení organizace a její situace. Výsledky analýzy budou sloužit jako podklad pro možné stanovení cílů a strategií podniku.
|
| |
| |
|
Analýza ukazatelů poboček firmy Baierová spol. s.r.o.
Čupr, Jiří ; Klučková, Martina (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomických ukazatelů dvou poboček Baierová spol. s.r.o. a jejich porovnáním. Jsou zde obsaženy především ukazatele, které mají přímý vliv na finanční výsledky, a to tržby, počet zákazníků a nákup na jednoho zákazníka. Práce obsahuje teoretická východiska pro správnou analýzu a rozbor a dále praktickou část, kdy jsou tyto východiska uplatněna v praxi.
|
|
Návrh internetových stránek
Caha, Lukáš ; Slatinský, Miroslav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných webových stránek pro český hokejový klub HK Šumperk. Stránky budou sloužit nejen fanouškům klubu, ale i široké veřejnosti, která na nich nalezne veškeré informace o hokeji v Šumperku. Na webu bude tým redaktorů zveřejňovat rozpisy i výsledky zápasů, reportáže, rozhovory, tiskové zprávy, statistiky hráčů a další. Důraz bude kladen i na reklamní plochy pro partnery a sponzory klubu, bez nichž by sportovní kluby prakticky nemohly existovat.
|
| |
| |