Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Kalaš, Robert ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Oceňování start-upů
Körtvelyová, Adéla ; Krabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na řešení problematické otázky jak oceňovat společnosti v rané fázi jejich životního cyklu, neboli jak oceňovat start-upy. Pojem start-up se velmi rychle rozšířil v zahraničí, především pak ve Spojených státech amerických a v Kanadě. V posledních letech se tento pojem pomalu rozšiřuje i do České republiky, avšak problematika oceňování start-upů je řešena téměř výhradně v zahraničních publikacích se zaměřením na zahraniční začínající společnosti. Cílem této diplomové práce je proto především seznámení čtenáře se základní problematikou oceňování start-upů a představení jednotlivých metod a přístupů k ocenění start-upů.
Budování značky Czevitrum na trhu sklářských výrobků
Janecký, Vlastimil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Santariusová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, zda je možné se v dnešních tržních podmínkách prosadit na trhu designových výrobků se zcela novou značkou, a to s minimálními finančními prostředky bez vstupu strategického investora. Odpověď na tuto otázku se snažím nalézt na příkladu designového start-upu Czevitrum. Práce mapuje vývoj této značky v časovém úseku téměř dvou let. Během této doby se zaměřuji na strategii vstupu na zahraniční trhy, analyzuji samotný produkt a marketingovou komunikaci. Na závěr hodnotím získané poznatky a navrhuji další vývoj budování značky.
Metoda budování IT start-upu
Grosser, Tomáš ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku budování IT start-up podniků. Zvláštní pozornost je pak věnována samotnému zakladateli a možnostem financování v rámci České republiky. Součástí práce je průzkum mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze týkající se převládajících názorů studentů na zakládání start-upů a hlavních překážek bránících jejich založení. Hlavním přínosem práce je vytvoření metody pro budování IT start-upů, která může být použita jako příručka pro budoucí zakladatele. Druhotným přínosem je ucelený pohled na problematiku start-upů, zejména osobnosti zakladatele a možnostech financování v České republice.
Marketing start- upů
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Návrh rámce pro podnikatelský plán v oblasti IT
Šmíd, Jan ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Olišar, Martin (oponent)
Hlavním cílem této práce je návrh rámce pro zpracování podnikatelského plánu v oblasti IT. Důraz je kladen na navržení využitelného rámce, odvozeného z teoretických poznatků a průzkumu mezi investory z oblasti IT. V první kapitole práce je rozebrán pojem "podnikatelský plán" na teoretické úrovni. Dále je zde uveden vývoj investicí do start-up projektů v oblasti IT v USA a Evropě. Ve druhé kapitole práce je popsána zkoumaná problematika, definovány cíle průzkumu a jeho průběh. Závěrem průzkumu jsou doporučení a závěry plynoucí z jednotlivých výstupů. Třetí kapitola práce obsahuje návrh nového rámce pro zpracování podnikatelského plánu na základě výstupů z druhé kapitoly. Čtvrtá kapitola práce je praktickou ukázkou návrhu rámce. Nejprve je uvedeno Executive Summary a následně kompletní podnikatelský plán start-up projektu z oblasti IT, zpracovaný podle navrženého rámce.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Strategie finančního řízení start-upu
Dunovský, Tomáš ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uvedením technologického start-upu v rámci marketingové agentury Via Caroli, s. r. o. Konkrétně se jedná o nově vzniklý projekt poskytování CDN (content delivery network) služeb na globálním trhu s cílem maximalizace zisku a počtu zákazníků. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, které se na sebe navazují. První, teoretická část, se věnuje vymezení pojmů potřebných ke zhotovení podnikatelského záměru, popisu marketingových strategií, technologie a řízení cash flow daného projektu. Druhá, praktická část, se věnuje strategii uvedení nově nabízené služby na globální trh, analýze konkurence a využití vnitřních zdrojů k vybudování skupiny společností nabízející služby v různých oblastech online marketingu, které budou tvořit synergický efekt. Cílem bakalářské práce je vytvoření strategie v kritickém období společnosti, které povede k naplněním cílů společnosti Via Caroli, s. r. o.
Science and research as a driving force of Israeli economy
Stropkaiová, Aneta ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Machytka, Daniel (oponent)
Izrael, známý svým Silicon Wadi, se stal druhým nejdůležitějším technologickým střediskem světa. Země, která byla od prvního dne své existence vystavena hrozbám, se stala "start-up nation" a v oblasti vědy a technologií tak pomohla lidstvu posunout se o krok dál. Cílem mé bakalářské práce je objasnění příčin úspěchu Izraele jako informačně-technologického centra a zhodnocení úlohy vědy a výzkumu v současné izraelské ekonomice. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky ekonomického růstu. Kapitola druhá se věnuje faktorům ekonomického růstu, které ovlivňují růst izraelské ekonomiky. Třetí kapitola se detailně zabývá izraelským klastrem a start-upy.
Hodnocení investičních záměrů v mezinárodním prostředí
Doubravská, Petra ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Posker, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení investičních záměrů začínajících společností působících v odvětví vyspělých technologií, tzv. start-upů. V práci jsou nejprve vymezeny základní teoretické předpoklady investičního rozhodování, které jsou rozšířeny o specifika z pohledu investorů rizikového kapitálu. Dále jsou detailně analyzovány dosud známé metody hodnocení investic, jsou popsány jejich silné a slabé stránky a je zhodnocena vhodnost použití těchto metod pro hodnocení investičních záměrů start-upů. Formou případové studie je pak zkoumáno využití těchto metod hodnocení investic v praxi. Dále je část práce věnována detailnímu rozboru možností financování start-upů na americkém trhu. Jsou zde charakterizovány nejvyužívanější druhy rizikového financování a popsány současné trendy v této oblasti. Problematika jednotlivých způsobů financování je pak demonstrována na příkladech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.