|
Podnikatelský záměr – autosalon
Machala, Jan ; Mikulka, Vít (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou založení a úspěšného vedení autosalonu. V práci se budu věnovat všem aspektům, které s touto problematikou souvisí. V první části se budu věnovat teoretickým východiskům mé práce a budu definovat základní pojmy jako např. podnik, podnikatel apod. Ve druhé části budu sestavovat skutečný podnikatelský záměr pro otevření a provoz autosalonu v Brně.
|
| |
|
Podnikatelský plán: založení kavárny
Kutalová, Lucie ; Librová, Lucie (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení nového podnikatelského subjektu, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány jednotlivé pojmy podnikatelského prostředí. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu podnikatelského prostředí nově vznikajícího podnikatelského subjektu. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz a zjištěných výstupů formulovány návrhy a doporučení pro založení nového podnikatelského subjektu.
|
|
Podnikatelský záměr – autosalon
Machala, Jan ; Mikulka, Vít (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou založení a úspěšného vedení autosalonu. V práci se budu věnovat všem aspektům, které s touto problematikou souvisí. V první části se budu věnovat teoretickým východiskům mé práce a budu definovat základní pojmy jako např. podnik, podnikatel apod. Ve druhé části budu sestavovat skutečný podnikatelský záměr pro otevření a provoz autosalonu v Brně.
|
| |
|
Podnikatelský plán: založení kavárny
Kutalová, Lucie ; Librová, Lucie (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení nového podnikatelského subjektu, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány jednotlivé pojmy podnikatelského prostředí. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu podnikatelského prostředí nově vznikajícího podnikatelského subjektu. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz a zjištěných výstupů formulovány návrhy a doporučení pro založení nového podnikatelského subjektu.
|