Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
An analysis of individual gane performance of youth
Mičko, Michal ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Názov: Analýza individuálneho herného výkonu mladších žiakov Ciele: Cieľom je zistiť technickú úroveň mladších žiakov, konkrétne percentuálnu úspešnosť spracovania lopty a zistenie pomeru medzi spracovaním lopty na mieste a spracovaním lopty do pohybu. Tiež zistiť úspešnosť následnej činnosti po spracovaní na mieste a spracovaní do pohybu. Metódy: Empirický výskum, observačnou metódou je zameraný na kvantitatívnu analýzu kvalitatívnych znakov spracovania lopty. Výsledky: Výsledkom výskumu je zistenie, že skúmané subjekty majú viac úspešných pokusov o spracovanie lopty ako neúspešných. Ďalej, že častejším spôsobom spracovania je spracovanie na mieste, a že úspešnosť následných činností je vyššia po spracovaní lopty do pohybu. Kľúčové slová: futbal, herné činnosti jednotlivca, spracovanie lopty, analýza výkonu
Analýza tréninkové jednotky ve squashi
Stöckelová, Martina ; Süss, Vladimír (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: Analýza tréninkové jednotky ve squashi Cíle: Cílem práce je rozpoznat, jak trenéři squashe člení své tréninkové jednotky, jak postupně řadí jednotlivá cvičení v hlavní části hodiny a v jaké intenzitě zátěže tyto cvičení jsou. Druhým cílem práce je pomocí metody MADI objasnit jaké způsoby interakce probíhají mezi trenérem squashe a hráčem při výuce. Metody: V práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, kdy výzkumník byl v roli úplného pozorovatele. Sběr dat probíhal pořízením videozáznamu a audiozáznamu tréninkové jednotky třiceti trenérů squashe. Rozbor dat jsme provedli metodou modifikované analýzy didaktické interakce a metodu pozorování pomocí kategoriálního systému jsme použili k rozboru struktury tréninkové jednotky. Výsledky jsme interpretovali komparací. Výsledky: Při analýze struktury tréninkové jednotky jsme zjistili, že většina svěřenců trenérů začíná tréninkovou jednotku přípravou pohybového systému na zatížení, polovina trenérů zařazovala v hlavní části ve správné posloupnosti cvičení určité intenzity a téměř polovina svěřenců trenérů provádí regeneraci hybného systému po náročné pohybové činnosti. Zjistili jsme, že způsob didaktické interakce u trenérů je velmi rozdílný. Trenéři tráví téměř celý objem času tréninkové jednotky na kurtu ve spoluúčasti s hráčem, největší...
Nácvika rozvoj základních dovedností ve vybraných sportovních hrách u dětí mladšího školního věku.
Císařová, Veronika ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Cílem této diplomové práce je nacvičit a rozvíjet základní dovednosti ve vybraných sportovních hrách u dětí mladšího školního věku. Zvolila jsem školu z velkoměsta, okresního města, kde sama vyučuji tělesnou výchovu, a školu z maloměsta. Na každé škole jsm náhodně vybrali 20 dívek z 5. ročníků, kde jsme otestovali jejich základní dovednosti vytvořila 10 vyučovacích jednotek pro každou vybranou sportovní hru a běhe hodinách tělesné výchovy na ZŠ Březové Hory. Na základě vytvořeného dotazníku jsem zjistila, jak často a jakým způsobem se pedagogové věnovali jednotlivým sportovním hrám ve svých školách. Závěrem zhodnotíme a porovnáme vstupní výstupní výsledky jednotlivých škol. Klíčová slova: dovednost, sportovní hry, dítě, mladší školní věk
An analysis of individual gane performance of youth
Mičko, Michal ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Názov: Analýza individuálneho herného výkonu mladších žiakov Ciele: Cieľom je zistiť technickú úroveň mladších žiakov, konkrétne percentuálnu úspešnosť spracovania lopty a zistenie pomeru medzi spracovaním lopty na mieste a spracovaním lopty do pohybu. Tiež zistiť úspešnosť následnej činnosti po spracovaní na mieste a spracovaní do pohybu. Metódy: Empirický výskum, observačnou metódou je zameraný na kvantitatívnu analýzu kvalitatívnych znakov spracovania lopty. Výsledky: Výsledkom výskumu je zistenie, že skúmané subjekty majú viac úspešných pokusov o spracovanie lopty ako neúspešných. Ďalej, že častejším spôsobom spracovania je spracovanie na mieste, a že úspešnosť následných činností je vyššia po spracovaní lopty do pohybu. Kľúčové slová: futbal, herné činnosti jednotlivca, spracovanie lopty, analýza výkonu
Analýza tréninkové jednotky ve squashi
Stöckelová, Martina ; Süss, Vladimír (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: Analýza tréninkové jednotky ve squashi Cíle: Cílem práce je rozpoznat, jak trenéři squashe člení své tréninkové jednotky, jak postupně řadí jednotlivá cvičení v hlavní části hodiny a v jaké intenzitě zátěže tyto cvičení jsou. Druhým cílem práce je pomocí metody MADI objasnit jaké způsoby interakce probíhají mezi trenérem squashe a hráčem při výuce. Metody: V práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, kdy výzkumník byl v roli úplného pozorovatele. Sběr dat probíhal pořízením videozáznamu a audiozáznamu tréninkové jednotky třiceti trenérů squashe. Rozbor dat jsme provedli metodou modifikované analýzy didaktické interakce a metodu pozorování pomocí kategoriálního systému jsme použili k rozboru struktury tréninkové jednotky. Výsledky jsme interpretovali komparací. Výsledky: Při analýze struktury tréninkové jednotky jsme zjistili, že většina svěřenců trenérů začíná tréninkovou jednotku přípravou pohybového systému na zatížení, polovina trenérů zařazovala v hlavní části ve správné posloupnosti cvičení určité intenzity a téměř polovina svěřenců trenérů provádí regeneraci hybného systému po náročné pohybové činnosti. Zjistili jsme, že způsob didaktické interakce u trenérů je velmi rozdílný. Trenéři tráví téměř celý objem času tréninkové jednotky na kurtu ve spoluúčasti s hráčem, největší...
Získávání základních kompetencí kolektivních míčových her v zájmové činnosti školní družiny
MARŠÍKOVÁ, Ivana
Teoretická část práce se zabývá obsahem zájmových činností ve školních družinách, především potřebou zařazovat do programu dětí mladšího školního věku pohybové aktivity respektive kolektivní míčové hry jako basketbal, volejbal a fotbal. Rozebírá i vývojové předpoklady dětí mladšího školního věku pro osvojení základních kompetencí ve vybraných kolektivních míčových hrách. V práci je zdůrazněno důležité místo hry v pohybových aktivitách dětí mladšího školního věku. V praktické části práce je sestavena baterie průpravných cvičení a her, která by mohla pomoci vychovatelkám ve školních družinách kompetentně se zabývat v zájmových činnostech míčovými hrami. Vybraná cvičení jsou řazena podle druhu hry, od nejjednodušších ke složitějším, vycházejí z vývojových předpokladů dětí mladšího školního věku a zaměřují se na získání základních kompetencí herní před přípravy.
Využívání didaktických řídících stylů ve výuce sportovních her na středních školách na Břeclavsku\\
SEDLÁČKOVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na využívání didaktických řídících stylů ve výuce sportovních her na středních školách na Břeclavsku. Výzkum byl proveden na náhodně vybraných středních školách prostřednictvím dotazníku a pozorování. Dotazník byl učitelům tělesné výchovy osobně předán až po ukončení pozorování vyučovacích jednotek tělesné výchovy. Výsledky získané metodou dotazníkovou a metodou pozorování jsou zpracovány do grafů a tabulek, které jsou doplněny stručným komentářem. V diskusích jsou získané výsledky podrobněji komentované.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.