Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků se službami Squashparku Cibulka
Donát, Blahomír ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Squashparku Cibulka s poskytovanými službami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve Squashparku Cibulka. Dílčím cílem je ze získaných dat navrhnout doporučení na zlepšení, o kterém by Squashpark měl uvažovat. mé práci jsou použity dvě metody kvantitativního výzkumu. Jedná se o písemné a osobní dotazování. Písemné dotazování je zaměřeno na zákazníky tohoto squashparku, kde hodnotí jednotlivé aspekty, které já, vedení squashparku a vedoucí práce. Osobní dotazování je prováděno s provozní squashparku. Ta měla odhadnout, co respondenti ohodnotí v písemném dotazování nejčastěji. Do výzkumu jsem zařadil i mé vlastní pozorování v průběhu písemného a osobního zování. Výsledky: Na základě dat jsem zjistil určité nedostatky, které squashpark má, a které by bylo možné zlepšit. Největší problémy se týkají vybavení posilovny a čistoty squashparku. Naproti tomu jsem zjistil i velmi kladné stránky, kterými je podle zákazníků např. chování personálu. Získaná data jsem zobrazil pomocí klasifikačních křížů a slovně okomentoval. Poté jsem sestavil tabulku nejproblematičtějších aspektů a navrhl doporučení. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní centrum, dotazování,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.