Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MARKETINGOVÝ MIX SPORTOVNÍHO AREÁLU HAMR - BRANÍK A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ
Hejda, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ MIX SPORTOVNÍHO AREÁLU HAMR - BRANÍK A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního areálu Hamr - Braník, pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníků a sestavit SWOT analýzu. Ze získaných podkladů a výsledků následně navrhnout konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu, které povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb, větší spokojenosti a loajalitě zákazníků, zlepšení fungování firmy a jejího hospodářského výsledku. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření, situační analýzy a jejího nástroje SWOT analýzy. Abstrakt: Bakalářská práce " Marketingový mix sportovního areálu Hamr - Braník a návrhy na jeho zlepšení" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu a na základě provedených výzkumů předkládá konkrétní návrhy na jeho změny a úpravy. V teoretické části je definována základní problematika marketingu a jsou zde vymezeny pojmy související s marketingovým mixem v oblasti sportovních služeb. Metodologická část podrobně popisuje metody výzkumu a jejich následnou analýzu. Závěrečnou část bakalářské práce tvoří vyhodnocené a zpracované výsledky marketingového výzkumu - dotazníkového šetření a SWOT...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.