Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodej regionálních potravin v prodejnách ve vybrané lokalitě
DOLÍVKOVÁ, Helena
Cílem diplomové práce bylo identifikovat rozsah nabídky regionálních potravin ve vybraných obchodních řetězcích a specializovaných prodejnách v Českých Budějovicích. Konkrétně vymezit prvky strategie prodeje, sortimentní skladby a podmínek prodeje a posoudit míru prosazení výrobků označených regionální značkou. Pro získání těchto informací byla použita metoda pozorování, kdy byly všechny vybrané prodejny přímo navštíveny. Do průzkumu bylo celkem zahrnuto deset obchodních řetězců a dvě specializované prodejny, Na základě výsledků z provedeného průzkumu bylo možné zodpovědět stanovené výzkumné otázky a následně navrhnout doporučení pro obchodní řetězce a specializované prodejny, jakým způsobem zvýšit povědomí o nabízených regionálních potravinách, jaké zvolit strategie prodeje a tím zvýšit prodej těchto produktů. Dále doporučení pro spotřebitele z hlediska dostupnosti a šíře nabídky regionálních potravin a pro regionální dodavatele, které prodejny jsou potenciálně vhodnými odběrateli.
Kvalita ovoce a zeleniny na českém trhu
RYSOVÁ, Kateřina
Cílem práce je zjistit postoje českých spotřebitelů ke kvalitě ovoce a zeleniny na českém trhu. Rovněž je zkoumána kvalita ovoce a zeleniny v prodejních formátech. Teoretická část zahrnuje obecnou charakteristiku ovoce a zeleniny, konvenční a ekologické zemědělství a další certifikační systémy, produkci a spotřebu ovoce a zeleniny a zahraniční obchod. Práce popisuje kvalitu potravin a biopotravin, kvalitu čerstvého ovoce a zeleniny, legislativní požadavky. Praktická část zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření, jak spotřebitelé vnímají kvalitu ovoce a zeleniny na českém trhu. Dále byl proveden průzkum v obchodních řetězcích a specializovaných prodejnách v Českých Budějovicích a ve Vlašimi. Pro výzkum byly vybrána červená jablka, banány, rajčata a okurky. Obchodům byly uděleny body a jako nejlepší je označen ten obchodní řetězec, který získal nejméně bodů. Praktická část byla zakončena strukturovaným rozhovorem se zakladatelkou Potravinové banky v Českých Budějovicích.
Cenové komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, obchodní řetězce)
PINKASOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá cenovými komparacemi bio a konvenčních potravin v rámci obchodních řetězců na území Jihočeského kraje. Součástí práce je srovnání cen biopotravin mezi obchodními řetězci a specializovanými prodejnami a srovnání cen biopotravin v jednotlivých obchodních řetězcích. Diplomová práce je zadávána v rámci grantového projektu GAJU 019/2013/S.
Cenová komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, specializované prodejny)
RIEDEREROVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřená na porovnání cen biopotravin a jejich konvenčních alternativ v Jihočeském kraji ve specializovaných prodejnách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů ekologické zemědělství a biopotraviny. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení výsledků cenového průzkumu.
Vybrané formy prodeje biopotravin - specializované prodejny
HANZALOVÁ, Dana
Hlavním cílem diplomové práce na téma: "Vybrané formy prodeje biopotravin specializované prodejny" je zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje. V této práci například zjistíte, jaký je rozdíl mezi českou a zahraniční kvalitou biopotravin, jaký je typický zákazník nakupující biopotraviny, jaké jsou připomínky prodejců k problematice biopotravin apod. Dále byla v této práci řešena problematika regionálního prodeje či prodeje fair trade výrobků. V závěru práce jsou navrhnuta opatření, která by pomohla například k dalšímu rozšiřování odbytu biopotravin. Nejde totiž o rozšíření myšlenky biopotravin, ale spíše o to, aby si spotřebitelé uvědomili výhody nákupu biopotravin právě ve specializovaných prodejnách či v prodejnách zdravé výživy.
Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen
PETROUŠKOVÁ, Romana
Biopotraviny jsou v současné době u spotřebitelů stále oblíbenější. Důvodem tohoto zvyšujícího zájmu je vyšší povědomí o těchto potravinách a větší dostupnost jejich prodeje. Specializované prodejny {\clq}qzdravé výživy``se tak stávají významným místem prodeje biopotravin, předávání zkušeností a získávání nových informací.Hlavním cílem práce je analýza prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen "zdravé výživy", zejména strategie prodeje biopotravin, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje, s ohledem na vývoj za poslední dva roky. Výstupem analýzy je vymezení silných a slabých stránek prodeje a komparace poptávky specializovaných prodejen s nabídkou regionální produkce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.