Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Phylogeny of Brimstone butterflies (genus \kur{Gonepteryx}): The evolution of colour pattern in UV spectrum and geographical area
HANZALOVÁ, Dana
Fylogeneze, fylogeografie a evoluce UV reflektantních vzorů byly zkoumány u 12 druhů rodu Gonepteryx. Pro fylogenetické analýzy a rekonstrukci biogeografických událostí byly použity sekvence jednoho mitochondriálního (COI) a jednoho nukleárního (Wingless) genu. Tyto výsledky byly později porovnány s rozsahem UV reflektantní kresby pro zkonstruování ancestrální situace a evoluce UV kresby v daném rodu.
Vybrané formy prodeje biopotravin - specializované prodejny
HANZALOVÁ, Dana
Hlavním cílem diplomové práce na téma: "Vybrané formy prodeje biopotravin specializované prodejny" je zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje. V této práci například zjistíte, jaký je rozdíl mezi českou a zahraniční kvalitou biopotravin, jaký je typický zákazník nakupující biopotraviny, jaké jsou připomínky prodejců k problematice biopotravin apod. Dále byla v této práci řešena problematika regionálního prodeje či prodeje fair trade výrobků. V závěru práce jsou navrhnuta opatření, která by pomohla například k dalšímu rozšiřování odbytu biopotravin. Nejde totiž o rozšíření myšlenky biopotravin, ale spíše o to, aby si spotřebitelé uvědomili výhody nákupu biopotravin právě ve specializovaných prodejnách či v prodejnách zdravé výživy.
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
HANZALOVÁ, Dana
Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v této oblasti nabídky. Vyšlo najevo, že většina dotázaných respondentů zatím nikdy neslyšela o Fair Trade a jeho výrobcích. Skupina respondentů, která má Fair Trade a jeho výrobky nejvíce v povědomí, je mladší věková generace. Většina z nich ví, co je podstatou Fair Trade. Samotná znalost podstaty Fair Trade však není zárukou pro to, aby spotřebitelé tyto výrobky kupovali. Dále tato práce informuje o tom, že nejčastějším důvodem spotřebitelů pro nákup Fair Trade výrobků je pomoc výrobcům ze třetích zemí a že spotřebitelé výrobky nejčastěji nakupují v maloobchodních řetězcích. V této práci se také dozvíte, jaké Fair Trade výrobky spotřebitelé nakupují nejčastěji, jak jsou s nimi spokojeni, kde se o Fair Trade dozvěděli, nebo zda neznají nějaké akce konané na podporu Fair Trade. V závěru práce se zabývám návrhy opatření, které by pomohly rozšířit myšlenku Fair Trade mezi co nejvíce občanů České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.