Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivní čtení a jeho odraz ve čtecích zařízeních elektronických dokumentů
Krejčí, Jana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent)
Cílem rigorózní práce je objasnit pojem efektivní čtení a co do tohoto tématu spadá, dále prozkoumat, jak se význam tohoto termínu mění v oblasti čtení elektronických dokumentů. Tato práce dále zkoumá, jaké má čtenář možnosti práce s textem při čtení elektronických dokumentů a jaký k nim má postoj. V první kapitole jsou rozebrány očí pohyby, v druhé pak samotný termín efektivní čtení a jeho příbuzné pojmy. Třetí kapitola pojednává o efektivním čtení z obrazovky a vlastnostech elektronický textů. Možnosti, jak může čtenář s těmito texty pracovat na klasických čtečkách nebo softwarových čtečkách, jsou rozebrány v kapitole čtyři. Pátá kapitola hodnotí online čtečky elektronických knih. V šesté kapitole je vyhodnocen dotazníkový průzkum na téma čtení elektronických textů. Sedmá kapitola se zabývá vlastnostmi a hodnocením formátu PDF.
Efektivní čtení z klasických a elektronických dokumentů
Krejčí, Jana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit pojem efektivní čtení a co do tohoto tématu spadá, dále prozkoumat, jak se význam tohoto termínu mění v oblasti čtení elektronických dokumentů. Tato práce dále zkoumá, jaké má čtenář možnosti práce s textem při čtení elektronických dokumentů a jaký k nim má postoj. V první kapitole jsou rozebrány očí pohyby, v druhé pak už samotný termín efektivní čtení a jeho příbuzné pojmy. Třetí kapitola pojednává o efektivním čtení z obrazovky a vlastnostech elektronický textů. Možnosti, jak může čtenář s těmito texty pracovat na klasických čtečkách nebo softwarových čtečkách, jsou rozebrány v kapitole čtyři. Pátá kapitola hodnotí online čtečky elektronických knih. V šesté kapitole je vyhodnocen dotazníkový průzkum na téma čtení elektronických textů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.