Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Ježová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.