Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Signmaking jako součást komerčních komunikací
Hejda, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza role signmakingu v rámci komerčních komunikací. Obor signmaking je představen jak v kontextu marketingovém, tak v kontextu časovém. Práce si současně klade za cíl předložit teoretické zásady oboru a na praktických ukázkách představit její přínos v podobě konkrétních realizací a nejnovější trendů a to jak na českém trhu tak i v zahraničí. V rámci odborné a obecně uznávané literatury není výrobě reklamy věnována větší pozornost. Práce proto představuje obor v širším kontextu, který zároveň slouží pro vytvoření základní představy o oboru samotném a jeho přínosu v rámci komunikace organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.