Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba videotutoriálů pro výuku na VŠE
Zeman, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s novými možnostmi výuky za pomocí informačních technologií a jejich názornou aplikaci při tvorbě výukových materiálů. Hlavním výstupem této bakalářské práce jsou videotutoriály, které slouží k podpoře výuky předmětu 4IT110 Užití MS Excelu v podnikové praxi na Vysoké škole ekonomické v Praze, ale užitečné mohou být také studentům dalších oborů. Tvorba tutoriálů je v mé práci řešena od samotného počátku, a to stanovením metodiky, vytvořením vzorových příkladů až po následné testování tutoriálů studenty a optimalizací videí dle jejich reakcí a připomínek.
Návrh a tvorba videotutoriálů pro podporu výuky informatiky
Haberzettl, David ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Cílem této práce je analýza potřeb pro tvorbu video tutoriálů, a navržení metodiky jejich tvorby pro podporu výuky informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hlavní cíl představuje vytvoření jednotné metodiky tvorby video tutoriálů, splňujících potřeby výuky na katedře informačních technologií. Práce se dále věnuje analýze a testování dostupných softwarových řešení umožňujících tvorbu video tutoriálů a screencasting. Teoretická část obsahuje úvod do oblasti e-learningu a využití informačních technologií při výuce a definuje požadavky na video tutoriál a hledané softwarové řešení, pro které je vytvořena jednotná metodika práce s tímto softwarovým řešením.
Přístupy k vytváření elektronické podpory ve výuce
Rajnoch, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá elektronickou podporou ve výuce, především pak přístupy k tvorbě těchto podpor. Cílem práce je vytvořit soubor pravidel a doporučení, který by pomohl s tvorbou elektronické podpory a nabídl základní informace. Tato pravidla a doporučení budou vytvořeny pro tvorbu elektronických médií pro výuku formou e-learningu, tvorbu elektronických prezentací a v poslední řadě pro screencasting. Obsahem práce bude také představení technických a technologických prostředků využívaných k elektronické podpoře výuky a informace o vybavenosti jednotlivých stupňů školství informačními a komunikačními technologiemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.