Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vektorový screencast
Rozsíval, Šimon ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Lokoč, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit software pro záznam a přehrávání výukových videí pro potřeby Khanovy školy. Na rozdíl od běžných videí nejsou obrazová data uložena ve formě bitmap, ale jako vektory, což umožní snížit datovou náročnost a vykreslit obraz ostře při libovolně velkém rozlišení obrazovky uživatele. Přehrávač videa i nástroj pro nahrávání běží ve webovém prohlížeči. Součástí práce je také návrh a implementace vhodného formátu pro uchovávání obrazových a zvukových dat a implementace v softwarové architektuře klient/server. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vektorový screencast
Rozsíval, Šimon ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Lokoč, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit software pro záznam a přehrávání výukových videí pro potřeby Khanovy školy. Na rozdíl od běžných videí nejsou obrazová data uložena ve formě bitmap, ale jako vektory, což umožní snížit datovou náročnost a vykreslit obraz ostře při libovolně velkém rozlišení obrazovky uživatele. Přehrávač videa i nástroj pro nahrávání běží ve webovém prohlížeči. Součástí práce je také návrh a implementace vhodného formátu pro uchovávání obrazových a zvukových dat a implementace v softwarové architektuře klient/server. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nové formy výuky s podporou informačních technologií
Drudík, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce popisuje vybrané nové formy výuky za použití informačních technologií. S přihlédnutím k podpoře kurzu Informatika na VŠE jsou nastíněny možnosti dalšího rozvoje způsobu výuky kurzu. Jako první krok rozvoje je vybrána tvorba výukových tutoriálů metodou screencastingu, pro kterou je vypracována rozsáhlá metodika. Ta pokrývá přípravu, realizaci, i publikaci samotných tutoriálů. Pro otestování metodiky byly dle jejího návodu vypracovány výukové opory pro část kurzu zabývající se aplikací Microsoft Excel 2007, a to formou ukázky postupu řešení vytvořených příkladů. Vytvořené materiály byly poskytnuty (nejen) studentům formou publikace na vytvořených webových stránkách, a v rámci 14 denního testování bylo získáno velké množství dat ze zpětné vazby. Jak ze sledování pohybu návštěvníků stránek, tak z elektronického dotazníku. Zpětná vazba byla poté důkladně analyzována a její závěry posloužily k optimalizaci vytvořené metodiky, která je tím zdárně dokončena a dána k dispozici dalším potenciálním tvůrcům výukových tutoriálů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.