Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systém řazení závodního motocyklu
Zapletal, Adam ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem řazení závodních motocyklů umožňujícím řazení pod zatížením. Cílem této práce je charakteristika systému řazení pod zatížením, dále pak zhodnocení možností nastavení tohoto zařízení a v neposlední řadě také posouzení jeho vlivu na dosažený čas na závodním okruhu. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících oblastí. Teoretická část je určena k seznámení s principem fungování motocyklové převodovky a zařízení zvaného rychlořazení. Praktická část slouží k ověření teoretických informací na základě reálného měření a ke zhodnocení vlivu zařízení na dosažený čas na závodním okruhu.
Systém řazení závodního motocyklu
Zapletal, Adam ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem řazení závodních motocyklů umožňujícím řazení pod zatížením. Cílem této práce je charakteristika systému řazení pod zatížením, dále pak zhodnocení možností nastavení tohoto zařízení a v neposlední řadě také posouzení jeho vlivu na dosažený čas na závodním okruhu. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících oblastí. Teoretická část je určena k seznámení s principem fungování motocyklové převodovky a zařízení zvaného rychlořazení. Praktická část slouží k ověření teoretických informací na základě reálného měření a ke zhodnocení vlivu zařízení na dosažený čas na závodním okruhu.
Optimalizace datových polí regulačního systému spalovacího motoru s nízkým momentem setrvačnosti
Borovička, Marek
Diplomová práce je zaměřena na regulaci spalovacích motorů s nízkým momentem setrvačnosti, zejména jednostopých vozidel. Teoretická část zprvu pojednává o obecné regulaci spalovacích motorů, dále popisuje problematiku hardwarové architektury regulačního systému, snímačů, řídicích jednotek, akčních prvků, i jejich funkce a typy konstrukcí. Hlavní část je věnována experimentu, spočívajícím v optimalizaci dat v programovatelné řídicí jednotce závodního motocyklu, a následnému měření změn na válcovém dynamometru. Výstupem experimentu je nastavení specifických periferních funkcí řídicí jednotky a naladění regulačního systému spalovacího motoru motocyklu pro určitý režim provozu, v tomto případě provozu závodním.
Elektronicky řízené systémy motocyklů
Borovička, Marek
Obsahem bakalářské práce je shrnutí moderních elektronických systémů implementovaných u jednostopých vozidel, zejména sportovních motocyklů. Hlavní část je věnována popisu vstřikovacích a zapalovacích systémů. Dále se práce zabývá problematikou asistenčních systémů a principů jejich funkce. Jsou vysvětleny funkce elektronicky regulovaných soustav s pozitivním vlivem na bezpečnost, hospodárnost, efektivitu, životní prostředí, komfort a v soutěžních podmínkách zlepšují výkony strojů i jezdců. Elektronické systémy na motocyklech zaznamenávají v současné době velký rozvoj, byť některé jsou adoptovány z jiných kategorií vozidel, avšak jejich regulátory byly značně uzpůsobeny jednostopým vozidlům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.