|
Rozvojové strategie Jihomoravského kraje
Strouhalová, Dagmar ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První část, jež se zaměřuje na teoretický přehled a vysvětlení základních pojmů, které se týkají problematiky regionálního rozvoje, regionální politiky a rozvojových strategií. Druhá, praktická část se zaměřuje na charakteristiku Jihomoravského kraje a zaměřuje se na problematiku konkurenceschopnosti, která je vypočtena na základě statistických proměnných a je doplněna o SWOT analýzu a určení vlivů, které mají vliv na navržený regionální rozvoj.
|
|
Rozvojové strategie Jihomoravského kraje
Strouhalová, Dagmar ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První část, jež se zaměřuje na teoretický přehled a vysvětlení základních pojmů, které se týkají problematiky regionálního rozvoje, regionální politiky a rozvojových strategií. Druhá, praktická část se zaměřuje na charakteristiku Jihomoravského kraje a zaměřuje se na problematiku konkurenceschopnosti, která je vypočtena na základě statistických proměnných a je doplněna o SWOT analýzu a určení vlivů, které mají vliv na navržený regionální rozvoj.
|
|
Strategie marketingového řízení firmy.
Kubrichtová, Eva ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zanalyzovat strategické marketingové řízení zvolené firmy a na základě provedené situační analýzy navrhnout vhodnou marketingovou strategii. K tomuto účelu byla vybrána firma paní podnikatelky Květuše Hellmichové z Litvínova, která se zabývá plaváním kojenců, batolat a dětí předškolního věku.
V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k danému tématu. Pozornost je kladena na marketingovou situační analýzu, marketingové strategie a marketingový mix služeb. V praktické části je charakterizována zvolená firma. Na to navazuje situační analýza, která je rozdělena do několika částí. První a druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí. Třetí část je stěžejní pro výběr marketingové strategie a obsahuje identifikaci udržitelné konkurenční výhody. Poslední analytická část se zabývá vnitřními a vnějšími zájmovými skupinami.
Na závěr jsou shrnuty zjištěné poznatky, na základě kterých jsou navržena opatření a doporučení, která by měla vést k upevnění pozice firmy a zvýšení jejího podílu na trhu.
|