Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza potřeb klientů nízkoprahového kontaktního centra SANANIM: Dotazníkové šetření
Ayapbekova, Dinara ; Petruželka, Benjamin (vedoucí práce) ; Nováková, Elizabeth (oponent)
Východiska: Lidské potřeby sahají od základních fyziologických, jako je dýchání a strava, až po vyšší, jako je láska a uznání. Většina lidí tyto potřeby uspokojuje v běžných sociálních vztazích, ale někteří, včetně lidí užívajících nelegální drogy, hledají podporu v institucích jako kontaktní centrum SANANIM. Cílem práce je zjistit, jaké potřeby pociťují klienti daného zařízení a zda jsou tyto potřeby naplňovány. Tato zjištění mohou dál být podnětem ke zkvalitňování poskytovaných služeb a zavádění služeb dosud neexistujících. Dalším cílem je vytvoření originálního dotazníku, který by bylo možné využívat k pravidelné analýze potřeb klientů zařízení. Metody: Nástrojem tvorby dat byl originální dotazník vytvořený speciálně pro daný výzkum, který vyplňoval s respondentem tazatel - PAPI (Pen and Paper Interviewing). Výzkumný soubor: 60 klientů nízkoprahového centra SANANIM, kteří využívají služeb tohoto zařízení. Výsledky: Klienti zařízení čelí problémům spojeným s neuspokojenými základními potřebami. Výrazné jsou sociální obtíže, které mají významný dopad na klienty. Další oblastí jsou sociální vztahy. V oblasti fyzického zdraví jsou běžné chronické obtíže a předávkování návykovými látkami. V sociální sféře byly identifikovány významné rozdíly mezi pohlavími, kde ženy častěji využívají sociální...
Evaluace spokojenosti klientů Terénního programu SANANIM s projektem Sanitka
Limpouchová, Markéta ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Východiska: Evaluace spokojenosti je zde prostředkem k získání zpětné vazby ke službám, které jsou poskytovány Terénním programem Sananim v rámci projektu Sanitka. Klientům poskytuje možnost "podělit se" o své zkušenosti s programem, vyjádřit se k jednotlivým intervencím, případně vyjádřit potřebu služby či intervence nové. Cíle: Cílem výzkumu bylo zjistit, zda jsou klienti terénního programu Sananim spokojeni s nabízenými službami projektu Sanitka. Především šlo o místní a časovou dostupnost, hlavní složky projektu Sanitka (výměnný program, poradenství, ošetření, testování, přístup personálu) a o zjištění slabých stránek služby. Výzkum měl přinést informace o tom, zda klientům vyhovují jednotlivé intervence, zda jim v rámci poskytovaných služeb něco nechybí (případně co) a jak by bylo možné služby zdokonalit. Metody a výzkumný soubor: K získávání dat byla využita metodika RAR - Rapid assesment and response. Sběr dat probíhal formou polostrukturovaného interview se 30 klienty. Respondenti byli vybráni záměrným výběrem a přes instituci. Šlo o klienty TP Sananim, kteří užívají drogy rizikově (zejména injekčně) a zároveň využívají pestré nabídky služeb sanitního vozu. Dále byla provedena analýza existujících dat z výročních a závěrečných zpráv TP Sananim. Výsledky: Z výsledků studie je patrné, že...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.