Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postpenitenciární péče v ČR: Využití koučovacího rozhovoru
Selmbacherová, Tereza ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Diplomová práce představuje postpenitenciární péči a její základní vymezení. Dále se věnuje využití koučovacích přístupů v postpenitenciární péči. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout a otestovat vhodnost a efektivitu využití koučovacích přístupů ve vedení postpenitenciárních rozhovorů. Zavedení koučovacích přístupů jsem testovala na klientech vycházejících z vězení s výstupem do Prahy v období od 1. 7. 2010 do 24. 5. 2011. Hlavním zjištěním výzkumné sondy byl fakt vhodnosti využívání variabilní role. Definovala jsem tři základní a dvě hraniční role, skrze něž lze ke klientovi přistupovat. Za základní přístupové role ke klientům lze označit roli kouče, etopeda a sociálního pracovníka. Hraniční role lze označit jako role přechodové mezi rolemi základními. Prostřednictvím role, která vychází z aktuální potřeby klienta, pomáhá tento variabilní přístup klientům v osamostatnění. Tato diplomová práce může posloužit jako vstup do problematiky postpenitenciárního zacházení. Dále seznamuje s možností, jak přístup poskytovatele postpenitenciární péče obohatit o další možné přístupy ke klientům.
Postpenitenciární péče v ČR: Využití koučovacího rozhovoru
Selmbacherová, Tereza ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Diplomová práce představuje postpenitenciární péči a její základní vymezení. Dále se věnuje využití koučovacích přístupů v postpenitenciární péči. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout a otestovat vhodnost a efektivitu využití koučovacích přístupů ve vedení postpenitenciárních rozhovorů. Zavedení koučovacích přístupů jsem testovala na klientech vycházejících z vězení s výstupem do Prahy v období od 1. 7. 2010 do 24. 5. 2011. Hlavním zjištěním výzkumné sondy byl fakt vhodnosti využívání variabilní role. Definovala jsem tři základní a dvě hraniční role, skrze něž lze ke klientovi přistupovat. Za základní přístupové role ke klientům lze označit roli kouče, etopeda a sociálního pracovníka. Hraniční role lze označit jako role přechodové mezi rolemi základními. Prostřednictvím role, která vychází z aktuální potřeby klienta, pomáhá tento variabilní přístup klientům v osamostatnění. Tato diplomová práce může posloužit jako vstup do problematiky postpenitenciárního zacházení. Dále seznamuje s možností, jak přístup poskytovatele postpenitenciární péče obohatit o další možné přístupy ke klientům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.