Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Turek, Martin ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení problematiky dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané společnosti. Specifikuje vazby mezi podnikem a jeho významnými dodavateli z pohledu jakosti a dodacích termínů zakázek. Obsahuje návrhy změny práce s dodavateli materiálových prvků, které přispívají k odstranění reklamací od zákazníků.
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Turek, Martin ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení problematiky dodavatelsko-odběratelských vztahů ve vybrané společnosti. Specifikuje vazby mezi podnikem a jeho významnými dodavateli z pohledu jakosti a dodacích termínů zakázek. Obsahuje návrhy změny práce s dodavateli materiálových prvků, které přispívají k odstranění reklamací od zákazníků.
Právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu
Šuťaková, Veronika ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Hendrychová, Michaela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu, které představuje dílčí část právní úpravy zájezdu. S ohledem na značný rozvoj cestování, je toto téma velmi aktuální a je třeba zabývat se otázkami, které vyvstávají při aplikaci právních ustanoveních v praxi. Cílem práce tak je zodpovědět otázky, na které, byť jsou aktuální a v praxi často objevující se, neexistuje jasný právní názor ani dostatek zdrojů, ze kterých lze čerpat. Základem pro psaní práce bylo současné znění občanského zákoníku, zákona o cestovním ruchu, zákona o ochraně spotřebitele a směrnice č. 90/314/EHS, které byly porovnávány s novou směrnicí č. 2015/2302 a z ní plynoucí navrhované právní úpravy mimo jiné občanského zákoníku. Diplomová práce se skládá ze šesti kapitol, včetně úvodu a závěru. V úvodu je nastíněn základní směr práce a položeny otázky, jejichž zodpovězení je cílem práce. Obsahem druhé kapitoly je definice smlouvy o zájezdu prostřednictvím několika právních předpisů, dále definice smluvních stran smlouvy o zájezdu a s tím související představení jejich práv a povinností. Nejzásadnější část této kapitoly pro diplomovou práci je představení postavení zákazníka, který uzavřel smlouvu o zájezdu a zákazníka, v jehož prospěch byla smlouva o zájezdu uzavřena. Třetí kapitola obsahuje krátké...
Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě
HAČKOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce bylo popsat a analyzovat právní úpravu odpovědnosti prodávajícího za vady při prodeji zboží v obchodě a popsat problémy při uplatňování reklamací. Právní úprava byla popsána a analyzována v teoretické části práce. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum jak na straně kupujících, tak na straně prodávajících. Bylo zjištěno, že kupující nevědí, jaká práva mají při reklamacích a jaké povinnosti má prodávající. Více jak polovina kupujících dokázala jmenovat ani jeden zákon ČR, který se zabývá odpovědností za vady. Ke zlepšení této situace bylo navrženo vyhotovení informační letáků s radami jak postupovat v případě zamítnuté reklamace a na jakou instituci je možné se obrátit. Dále bylo navrženo, aby zákonodárci přesně vymezili pojem ?opotřebení věci způsobené jejím běžným užíváním zboží? který je velmi obecný a sporný. Prodávající znají zákony mnohem lépe, než kupující, ale i tak mají prodávající značné rezervy. Dokonce bylo zjištěno, že prodávající v některých situacích nepostupují v souladu se zákony. Navrhnutá opatření jsou důsledná kontrola dodržování zákonů a zvýšení pokut v případě jejich porušení. Čestí prodávající fungují na uspokojivě. Reklamace kupujícím většinou uznávají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.