|
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.
|
| |
|
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.
|
| |