Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.