Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika nihilistické mládeže s bohémským způsobem života
Karasaridu, Klára ; Oravcová, Anna (vedoucí práce) ; Orcígr, Václav (oponent)
nihilistickým myšlením a bohémským způsobem života, kteří jsou věkově dospělí, ale stále u nich přetrvávají prvky adolescence a nemohou nebo se nechtějí dostat do poslední fáze dospívání. Výzkum byl prováděn kvalitativním přístupem s užitím polo strukturovaných rozhovorů. Respondenti byli oslovování pomocí metody sněhové koule. Dle výpovědí respondentů měl na jejich životní styl a prodlužování mládí vliv školní systém, který jim nevyhovoval. Dále pak rodina a to především velmi přísný či volný styl výchovy. Důležitý pro respondenty byl pak také vztah ke společnosti a nadměrné užívání alkoholu a drog už od brzkého věku. Tyto prvky do značné míry ovlivnily myšlení a život zkoumané skupiny a mo touze prodloužit si mládí.
Analysis of touchpoints between the children's target group and the automotive industry
Mikolajová, Kamila ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Dědek, Milan (oponent)
V dnešní době má zákazník při hledání osobního automobilu výběr ze širokého spektra značek. Proto se automobilové firmy musí obrátit na potenciálního zákazníka mnohem dříve než k samotnému nákupu. Moja diplomová práce se zabývá analýzou současných a potenciálních kontaktních bodů vybrané automobilové značky a dětí ve věku 3-18 let. Cílem práce je zhodnotit současné kontaktní body, kde je možné s dětmi navzájem kontaktovat napříč jejich cestou dospívání. Mojou sekundární snahou bylo vyvodit současné trendy a fenomény detského světa, které by se měly vzít v úvahu při plánování budoucích kontaktních bodů v rámci jejich marketingové strategie. Výsledky práce jsou založeny na výsledcích skutečně provedeného kvalitativního výzkumu formou kvalitatívních rozhovorů.
Politika boje proti dětské obezitě ve vztahu k produkci a marketingu potravin
Winzbergerová, Alžběta ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Tušková, Eva (oponent)
Následující práce je případovou studií, jejímž předmětem zájmu je politika boje proti dětské obezitě v ČR ve vztahu k produkci a marketingu potravin. Důraz je kladen na provázanost institucionálního uspořádání v oblasti výroby a marketingu potraviny určené dětem se sociálními důsledky, mezi něž patří právě dětská obezita. Dětská obezita je zde pojímána jako jev podmíněný řadou faktorů, mezi něž se řadí i vliv reklamy. Prioritně se práce zaměřuje na institucionální analýzu stávajícího právního rámce. Výsledky analýzy jsou dále konfrontovány s pohledem rodičů a dětí a jejich postojem k reklamě. Z analýzy vyplývá, že oblast reklamy a produkce potravin pro děti v předškolním věku není v ČR výrazně regulována. Zákon stanovuje pouze obecné zásady a přednost je dána seberegulaci reklamního průmyslu. Vědomi si velkého vlivu reklamy na své děti, hodnotí rodiče stávající stav jako nežádoucí a uvítali by rozsáhlejší zákonnou regulaci v oblasti výroby i reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.