Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra o přežití a průzkumu v Unity
Klaban, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem hry o přežití v herním enginu Unity. Hra je implementována v top-down perspektivě a obsahuje mechaniky her o přežití ve formě souboje s nepřáteli, průzkumu prostředí a vylepšování hráčských atributů. Herní svět je plně procedurálně generován po jednotlivých segmentech pomocí Perlinova šumu s využitím vzorkovacího algoritmu Poisson disk sampling. V práci jsou prozkoumány různé způsoby procedurálního generování, mezi které patří šumy, celulární automaty a genetické algoritmy. V práci jsou obsaženy také teoretické poznatky o pseudonáhodných generátorech, umělé inteligenci a algoritmů pro hledání cesty.
Roguelike Game in Unity
Mančuška, Adrian ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the development of a roguelike game with multiple generated levels using the game engine Unity. The thesis explores various uses of procedural generation, which include various noises, grammars, and cellular automata. At the same time, possibilities of combining these techniques with manual game content creation are also explored. This thesis also deals with other areas necessary for game development, such as pseudorandom generators and artificial intelligence. The thesis discusses some of the possibilities of implementation of artificial intelligence. These possibilities are finite state machines and behaviour trees. Pathfinding algorithms are needed too, for example the A* algorithm. From design standpoint, the focus is on fulfilling various characteristics and requirements of the roguelike genre of games.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.